نسخه چاپی

درخشان: تاج و حسن‌زاده سكوت هم نكنند، دردی از ما درمان نمی‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: برای كسب سه امتیاز نباید به مرگ كسی راضی باشیم و دست به هر كاری بزنیم.

به گزارش نما به نقل از فارس، حمید درخشان پس از تمرین امروز پرسپولیس در رابطه با اتفاقات بازی مقابل نفت مسجد سلیمان گفت: بازی خوبی انجام دادیم ولی شرایط بسیار بد بود. واقعا خجالت می‌کشم در مورد برخی اتفاقاتی که در جریان بازی با نفت مسجد سلیمان افتاد صحبت کنم. نباید برای کسب سه امتیاز راضی به مرگ شخصی باشیم. در حال حاضر به خاطر اتفاقی که برای گابریل افتاد دو عمل جراحی انجام دادیم.

وی افزود: بازیکن حریف با ضربه آرنج به صورت بازیکن ما می‌زند و علیرضا فغانی هم به راحتی می‌گوید سر به سر اتفاق افتاده و هیچ کارتی هم نمی‌دهد اما حالا دو جراحی روی سر بازیکن انجام شده چه کسی باید جوابگو باشد. آقای سازمان لیگ کجا هستی؟ دیدی چه بلایی به سر ما آوردند؟

درخشان با انتقاد از سازمان لیگ اظهار داشت: دائم سنگ و ترقه به زمین می‌انداختند. در دربی یک ترقه زدند هوادار ما را محروم کردند آیا عدالت این است؟! واقعا از شما تشکر می کنیم که اینقدر به ما کمک کردید!

وی در ادامه در رابطه با سکوت اسماعیل حسن‌زاده رئیس کمیته انضباطی و مهدی تاج رئیس سازمان لیگ در قبال اتفاقات بازی دیروز عنوان کرد: در مورد سکوت این افراد من نباید پاسخگو باشم. اصلا اگر سکوت نکنند چه دردی از ما دوا می‌شود؟ بهترین بازیکن خود را برای بازی با النصر عربستان از دست دادیم. چیزی که دنبالش بودند اتفاق افتاد و سکوت هم نکنند دردی از ما دوا نمی‌شود.

سرمربی پرسپولیس در مورد اتفاقاتی که در ورزشگاه افتاد اظهار داشت: ای کاش آنجا بودید و می‌دیدید چه اتفاقاتی می‌افتد. واقعا شرم دارم که بگویم چه رفتارهایی انجام شد. صحبتی با آن بازیکنی که آن ضربه را به گابریل زد دارم. آقای بازیکن؛ یک لحظه جای خودت را با گابریل عوض کن آیا این رفتاری که کردی جوانمردی بود. متاسفانه جوانمردی در فوتبال ما گم شده و برای کسب سه امتیاز هر کاری می‌کنیم. متاسفم که وضعیت فوتبال روز به روز افتضاح‌تر می‌شود.

درخشان در رابطه با وضعیت فعلی پرسپولیس عنوان کرد: شرایط ما خوب نیست. در 4 بازی گذشته خارج از خانه به میدان رفتیم و هیچ کس این وضعیت را درک نمی‌کند در نهایت هم می‌گویند نتیجه پرسپولیس به این شکل بوده است. این همه راه را طی می‌کنیم آن وقت این اتفاقات می‌افتد. علیرضا فغانی که داور این مسابقه بود وقتی این شرایط را می‌بیند نباید بازی را قطع کند. در صحنه گل اول به خاطر سنگی که به سمت بابک حاتمی پرتاب کردند او بازی را ول کرد. نگاه کنید به برخوردی که گابریل داشته است. او تا به الان دو عمل روی سرش انجام داده و هنوز هم دکتر می‌گوید ممکن است بینایی خود را از دست بدهد.

وی در رابطه با اینکه در کنفرانس یکی از خبرنگاران به او بی‌احترامی کرد خاطرنشان کرد: کسی توهین نکرد، یک نفر که خیلی ادعا داشت اعلام کرد پرسپولیس رده نهم بوده و برایشان سخت است که سه امتیاز را نگرفتند. من هم به او گفتم فراموش نکن با پرسپولیس بازی می کردید این تیم چه صدر جدول باشد و چه انتهای جدول کسب یک امتیاز از آن برای شما باعث افتخار است. آن هم یک امتیازی که به خاطرش بدترین توهین‌ها را کردید و بدترین رفتارها را انجام دادید ولی بدانید که در فوتبال برای کسب امتیاز نباید دست به هر کاری زد.

به گزارش خبرگزاری فارس، سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه آیا بهتر نبود تیم را در جریان مسابقه بیرون می کشید، گفت: یکی از مهم‌ترین مسائلی که در اساسنامه‌های فوتبالی وجود دارد حفظ جان و سلامت بازیکنان است. متاسفانه در بازی با نفت مسجد سلیمان تنها چیزی که ندیدیم مراقبت از جان بازیکن بود که متاسفانه در این بازی هیچ توجهی به این مسئله نشد. به خیلی از شهرها برای برگزاری فوتبال رفتم اما وضعیتی که در مسجد سلیمان بود را هیچ جا ندیدم.متاسفانه به عنوان مربی نمی توانم تیم را بیرون بکشم و افراد دیگری باید در این مورد تصمیم بگیرند.

درخشان در پاسخ به این سوال که هوادار نمی‌تواند بلندگو به ورزشگاه بیاورد و بلندگویی که در ورزشگاه بود اعلام می‌کرد به کدام بازیکنان فحاشی شود عنوان کرد: واقعا این رفتارها جالب بود. از یک طرف از اول بازی به ما می‌گویند بیانیه بخوانید و از طرف دیگر این کارها را می‌کنند. نه به آن بیانیه و نه به آن الفاظی به کار بردند. واقعا رفتارهایی شد که انسان را شرمنده می‌کرد.

سرمربی پرسپولیس در رابطه با اینکه رضا نوروزی به بازی با النصر می‌رسد اظهار داشت: نوروزی برای رسیدن به آمادگی کامل خیلی کار دارد. متاسفانه ما هر روز دو بازیکن از دست می‌دهیم. مگر چقدر بازیکن گرفتیم که این اتفاقات هم می‌افتد. معضلات و بدبختی‌های ما را ببینید. متاسفانه کسی فریادرس ما نیست. اگر این بازی یک هفته دیرتر انجام می‌شد و لیگ یک هفته بیشتر طول می‌کشید چه اتفاقی می‌افتاد. فقط شعار می‌دهند که به شما کمک می‌کنیم.آقایان؛ ما کمک‌تان را نخواستیم، شما به ما ضرر نرسانید کمکی از شما نمی‌خواهیم.

وی در پایان در رابطه با فشار زیادی که این روزها پرسپولیس تحمل می‌کند عنوان کرد: ما یکی از بازیکنان طراح خود در خط هافبک را از دست دادیم و این مسئله ضربه زیادی به ما می‌زند. تا بخواهیم یک هافبک دیگر را پیدا کنیم تا با بازیکنان هماهنگ شود خیلی زمان می‌برد. باید فکر کنیم تا ببینیم از کدام بازیکن می‌توانیم استفاده کنیم. متاسفانه شرایط بسیار سخت است. مقابل النصر پنجمین بازی پی در پی خود در خارج از خانه را برگزار می‌کنیم. واقعا بازیکنان فشار زیادی را تحمل می‌کنند و بازی سختی را مقابل النصر داریم.

۱۳۹۳/۱۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...