نسخه چاپی

جنجال پیرامون مجتمع كوروش بالا گرفت

مسئولان و مدیران مجتمع كوروش واقع در بزرگراه ستاری به سازمان تعزیرات حكومتی استان تهران احضار شدند.

به گزارش نما به نقل از صدا و سیما: مسئولان و مدیران مجتمع کوروش واقع در بزرگراه ستاری به سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران احضار شدند.

چهارشنبه گذشته گشت تعزیرات حکومتی استان تهران به اتفاق نمایندگان اصناف در این پاساژ حاضر شدند اما پس از چند مورد بازرسی، مسئولان پاساژ اجازه ادامه کار به ماموران تعزیرات و همچنین خبرنگاران را ندادند و به همین سبب اوضاع متشنج شد.

رئیس گشت های سیار تعزیرات حکومتی استان تهران گفت:‌ در پی دریافت شکایات مردمی در این فروشگاه حاضر شدیم و در همان روز چهارشنبه 25 واحد صنفی متخلف را به علت درج نکردن قیمت و ندادن فاکتور به خریداران و همچنین نداشتن فاکتور خرید جریمه کردیم.

امید شهرآبادی افزود: تاکنون هیچ مرکز خرید و یا فروشگاهی اینگونه مانع کار ما نشده بود که به همین علت رئیس سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران دستور داد مسئولان و مدیران پاساژ کوروش برای ادای توضیحات لازم فردا شنبه در محل سازمان تعزیرات استان تهران حضور پیدا کنند.

یک منبع آگاه در سازمان تعزیرات حکومتی گفت: ‌پس از اینکه گزارش این بازرسی در چهارشنبه گذشته از خبر شبکه تهران پخش شد یکی از اعضای کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود که این فروشگاه به دلیل برخورد نامناسب با ماموران تعزیرات و خبرنگاران باید پلمپ شود.

۱۳۹۳/۱۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...