نسخه چاپی

كاروان پرسپولیس 53 نفره شد

كاروان ۵۳ نفره تیم فوتبال پرسپولیس برای بازی مقابل النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۲ فردا تهران را به مقصد ریاض ترك خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، حسین قدوسی در خصوص اعزام تیم فوتبال پرسپولیس به ریاض برای دیدار مقابل النصر عربستان گفت: کاروان 53 نفره تیم فوتبال پرسپولیس فردا شب و در ساعت 22 با پرواز چارتر فرودگاه امام خمینی را به مقصد ریاض ترک خواهد کرد برای همین موضوع پاسپورت بازیکنان جمع‌آوری شد و این پاسپورت‌ها را در اختیار سفارت عربستان قرار دادیم و فرم‌های مخصوص برای دریافت ویزا توسط مسئول بین‌الملل باشگاه انجام شد و طبق برنامه روز دوشنبه یک جلسه تمرین در ورزشگاه محل برگزاری بازی انجام خواهیم داد.

وی ادامه داد: مسئول کمیته بین‌الملل باشگاه پرسپولیس در حال رایزنی و تماس با مسئولان تیم عربستانی است تا ساعت و شماره پرواز به سمت ریاض به آنها اعلام شود تا بتوانند تسهیلات لازم را برای ورود پرسپولیس به عربستان فراهم کنند.

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس درباره برنامه زیارتی سرخ پوشان افزود: بعد از بازی با النصر با پرواز چارتر به سمت جده می‌رویم و از این شهر عازم مکه خواهیم شد و سپس عصر روز چهارشنبه طبق برنامه عازم تهران می‌شویم.

در این سفر همه کسانی که با پرسپولیس تمرین می‌کنند یا در کنار تیم پرسپولیس هستند حاضر باشند و طبق خواسته حمید درخشان همه افراد گروه پزشکی،‌تدارکات، ماساژور و ... هم در کنار تیم باشند. همچنین قرار است 6 نفر از باشگاه پرسپولیس به این سفر معنوی بروند.

قدوسی درباره آخرین وضعیت فرناندو گابریل بازیکن برزیلی و مصدوم تیم پرسپولیس هم خاطرنشان کرد: امروز با حضور نژادفلاح در بیمارستان گابریل مرخص شد و قرار است هفته آینده دکتر کامبوزیا معاینه مجددی از این بازیکن انجام دهد و تاریخ دقیق دوری این بازیکن از فوتبال مشخص شود. اما در حال حاضر این بازیکن به گفته پزشکان 3 تا 5 هفته دور از میادین خواهد بود.

۱۳۹۳/۱۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...