نسخه چاپی

12 هزار زائر جامانده از حج عمره تا امروز

رئیس سازمان حج و زیارت در خصوص لغو پروازهای نوروزی عمره گفت: به محض پایان یافتن تعطیلات نوروز كه سفارت عربستان كار خود را آغاز كند اعزام عمره‌گزاران شروع می‌شود

به گزارش نما به نقل از نسیم ، سعید اوحدی در خصوص لغو پرواز های حج عمره در ایام نوروز گفت: به دلیل کاهش صدور ویزا طی دو هفته گذشته در سازمان حج و زیارت با مشکلاتی مواجه شدیم و تا به امروز حدود 12 هزار نفر از زائران حج عمره نتوانستند به سفر خود بروند.

وی افزود: رایزنی های مختلفی انجام دادیم تا بتوانیم پرواز ها را به طور مستمر داشته باشیم؛ اخرین تلاش ها دیروز انجام گرفت اما متاسفانه روند صدور ویزا مثل قبل بود؛ و به دلیل نداشتن ویزا چاره ای جز لغو پروزاها از تاریخ اول فروردین به مدت ده روز را نداریم.

رئیس سازمان حج و زیارت گفت: قطعا به محض پایان یافتن تعطیلات نوروز که سفارت کار خود را مجددا شروع کند اعزام عمره گذاران را شروع خواهیم کرد و از دهم فروردین شروع می کنیم تا 26 خرداد که آخرین پرواز ما به سمت مدینه انجام می شود.

وی گفت: البته همچنان امیدوار هستیم که این مشکل طی دوروز آینده برطرف شود و اگر هرگونه تغییری صورت بگیرد از سوی ادارات کل حج و زیارت استان ها و کارگزاران زیارتی اطلاع رسانی می شود.

وی در خصوص علت این مسئله گفت: به هرحال بعضی مشکلات فنی و تعداد کم کارمندان سفارت عربستان برای صدور ویزا از دلایلی بود که برای این مسئله عنوان می کنند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...