نسخه چاپی

ملی‌پوش ایرانی توسط دادگاه امارات به حبس ابد محكوم شد!

ملی‌پوش پینت‌بال ایران به جرم آدم ربایی یك تاجر انگلیسی ایرانی تبار در امارات توسط دادگاه این كشور به حبس ابد محكوم شده است.

به گزارش نما، رحمت اسدی، ملی‌پوش پینت بال عضو تیم دایتس اوایل فروردین به همراه این تیم جهت شرکت در مسابقات باشگاه‌های آسیا به تایلند رفته بود که شبانه توسط ماموران امنیتی این کشور دستگیر و به اتهام ربودن یک تاجر انگلیسی ایرانی تبار به نام "عباس یزدان‌پناه"در امارات پس از چند روز تحویل پلیس امارات شد و حالا پس از گذشت حدود یکسال از این موضوع، دادگاهی در دوبی حکم حبس ابد این ملی‌پوش پینت‌بال ایران را صادر کرده است.

در همین رابطه برادر رحمت اسدی با اعلام این خبر اظهار کرد: دادگاه اماراتی بدون اینکه اجازه دفاع به متهم را بدهد، اقدام به صدور حکم حبس ابد برای این ملی‌پوش پینت بال ایران به اضافه پنج ایرانی دیگر کرده است. این در حالی است که برادرم کماکان منکر تمام اتهامات وارده در آدم‌ربایی عباس یزدان پناه در امارات است اما متاسفانه دادگاه حقی را برای دفاعیات او قائل نشده است. تمام شاهدان حاضر در دادگاه نیز ماموران امنیتی اماراتی بودند و به دروغ به گناهکار بودن برادرم شهادت دادند.

وی خاطرنشان کرد: ما و وزارت امور خارجه به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم تا اجحاف صورت گرفته در حق این ورزشکار را دادخواهی کنیم و با اعتراض به این حکم خواستار تشکیل دادگاه تجدید نظر شده ایم. برادرم در این موضوع هیچ تقصیری ندارد و بی گناه فقط 170 روز در زندان انفرادی سپری کرد و حالا نیز دادگاه در اقدامی کاملا یک طرفانه حکم به حبس ابد او داده است.

۱۳۹۳/۱۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...