نسخه چاپی

تعلیق حكم اعدام یك اسرائیلی در امارات

عکس خبري -تعليق حکم اعدام يک اسرائيلي در امارات

منابع خبری گزارش داده‌اند اعدام یك قاچاقچی مواد مخدر اسرائیلی در امارات عربی متحده تعلیق شده است.

به گزارش نما، منابع خبری گزارش داده‌اند اعدام یک قاچاقچی مواد مخدر اسرائیلی در امارات عربی متحده تعلیق شده است.

روزنامه صهیونیستی جروزالم‌پست نوشته دادگاه استیناف امارات عربی متحده حکم اعدام صادرشده از سوی دادگاهی دیگر در این کشور برای یک ساکن فلسطین اشغالی به نام «فیدا کیوان» را معلق کرده است.

این فرد صهیونیستی از سوی یک دادگاه امارات به دلیل تلاش برای قاچاق ۱۳۶ میلیون دلار کوکائین خالص به اعدام محکوم شده بود، اما حکم طبق قانون امارات پس از درخواست تجدیدنظر وکیل او به حالت تعلیق درآمد. قرار است جلسه رسیدگی به شکایت کیوان در ۳۱ می ( سه شنبه ۱۰ خرداد) برگزار شود.

دادگاه قضایی امارات چندی قبل یک ساکن فلسطین اشغالی را به جرم حمل و نگه‌داری نیم کیلوگرم کوکائین، به اعدام محکوم کرد. ماموران اماراتی سال گذشته میلادی از خانه این زن ۴۳ ساله به نام «فداء کیوان» این مقدار کوکائین را کشف کرده بودند. همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی تلاش کردند چنین القا کنند که او تحت ضرب و شتم به این جرم اعتراف کرد.

در سال ۲۰۱۹ نیز یک زن به نام «نعمه یسسخار» با تابعیت رژیم صهیونیستی و آمریکایی در روسیه به اتهام حمل و نگهداری مواد مخدر به اعدام محکوم شده بود که در آن زمان «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر وقت رژیم صهیونیستی وارد عمل شد و در نهایت این فرد آزاد شد.

به گزارش «شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی»، از زمان اجرای توافق سازش بین امارات و این رژیم، شماری از جنایتکاران اسرائیلی که در ارتباط با پرونده‌های قتل و قاچاق مواد مخدر تحت تعقیب هستند، به دبی فرار کرده‌اند. این افراد پیش از آنکه پلیس اسرائیل دستور بازداشت آن‌ها را صادر کند، به دبی گریخته‌اند.

یکی از این افراد به شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی گفته بود: «در دبی سوال زیادی از تو نمی‌پرسند تنها می‌پرسند پول داری؟ بیا اینجا سرمایه‌گذاری کن و با ما شریک شو.»

اخیرا نیز شماری نیز جنایتکاران اسرائیلی فراری به رومانی، اوکراین و آفریقای جنوبی، با هدف بررسی زمینه‌های ایجاد شرکت‌هایی در زمینه ساخت‌وساز و احداث هتل به دبی فرار کرده‌اند.
منبع: فارس

۱۴۰۱/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...