نسخه چاپی

كشته شدن ۲۴ داعشی در الانبار

مركز فرماندهی عملیات بغداد اعلام كرد كه در دهمین روز عملیات ارتش عراق در منطقه الكرمه شهر فلوجه استان الانبار ۲۴ تروریست عضو داعش كشته و ۶۱ بمب خنثی شدند.

به گزارش نما، فارس به نقل از السومریه نیوز، نیروهای ارتش عراق امروز یکشنبه عملیات گسترده ای را از دو جبهه شمالی شرقی و جنوب غربی برای آزادی منطقه الکرمه در استان راهبردی الانبار آغاز کردند.

ارتش عراق و نیروهای مردمی امروز (یکشنبه) 24 تروریست را در شرق الکرمه استان الانبار از پای درآوردند. بر اساس این گزارش، نیروهای امنیتی در این عملیات همچنین 61 بمب را کشف و خنثی و چندین خودروی داعش را منهدم کردند.

در همین ارتباط، مرکز فرماندهی عملیات بغداد امروز در بیانیه‎ای اعلام کرد که در دهمین روز عملیات ارتش عراق در شرق الکرمه شهر فلوجه استان الانبار با عنوان «شهید نجم السودانی» ، 24 تروریست کشته، 61 بمب خنثی و 18 منزل بمب‌گذاری شده نیز منهدم شدند.

از سوی دیگر، شورای استانداری الانبار اعلام کرد که اعضای گروه داعش شروع به بمب گذاری در ساختمان‌های تجاری و مسکونی و ساختمان‌های دولتی کردند.

در همین حال، شبکه العربیه گزارش داد که تکفیری‌های داعش در استان «الانبار»به منظور متوقف کردن پیشروی نیروهای مسلح عراق، بمب‌گذاری مناطق تجاری، منازل و مقرهای دولتی را در این استان آغاز کردند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...