نسخه چاپی

فروش بلیط های چارتری در عید ممنوع شد

رئیس ستاد سفر استان تهران با بیان اینكه روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه پیش‌رو جاده‌های استان ترافیك سنگینی خواهند داشت از اجرای طرح جهادی نوروز ۹۴ خبر داد و گفت:‌ طبق دستور وزیر راه و شهرسازی چارتر كردن هرگونه پرواز برای ایام نوروز ممنوع شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، فریبرز واحدی بعدازظهر امروز در نشست خبری سفرهای نوروزی استان تهران اظهار داشت: در رزمایش بزرگ ترافیکی کشور 500 هزار نفر فعالیت می‌کنند.

وی با بیان اینکه طرح نوروزی سال 94 از 25 اسفند امسال آغاز شده و تا 15 فروردین 94 ادامه دارد، گفت: از امروز همه ارگان‌های دست‌اندرکار جاده آماده خدمت به مسافران نوروزی شده‌اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود، با توجه به پیوستگی تعطیلات میزان سفرهای نوروزی در استان تهران 8 تا 10 درصد افزایش یابد.

وی با بیان اینکه خروجی‌های استان تهران در روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه شاهد ترافیک سنگینی خواهد بود، بیان کرد: امسال طرح جهادی نوروزی 94 را پیاده کردیم و همه امکانات در این طرح پیش‌بینی شده است.

واحدی گفت: اصلاح حفاظ جاده‌ها، نصب علائم ایمنی و تجهیزات، درزگیری و روکش جاده‌ها و افزایش نظارت تصویری از فعالیت‌های انجام شده برای آماده‌سازی جاده‌های استان تهران در نوروز است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران یادآور شد: بلافاصله بعد از طرح زمستانی راهداری به طرح نوروزی رسیدیم؛ هزار نفر از راهداران استان تهران در جاده‌های این استان استقرار دارند.

وی با بیان اینکه در ایام نوروز امسال در جاده‌های استان تهران شاهد بارش نزولات جوی خواهیم بود، افزود: افزایش رضایت کاربران جاده و افزایش ایمنی از هدف‌گذاری‌های تسهیل سفرهای نوروزی است.

واحدی با بیان اینکه میزان سوانح رانندگی استان تهران و تلفات حاصل از آن تا 17 درصد در نوروز 93 کاهش یافت، گفت: تیم‌های امدادی در جاده‌های استان تهران مستقر هستند؛ استان تهران مبدأ سفر است و جاده‌های استان در روزهای ابتدایی طرح نوروزی و روزهای پایانی شاهد ترافیک سنگین خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران اظهار داشت: همچنین در راستای تسهیل سفر در همه مدل‌های حمل‌ونقلی هماهنگی با فرودگاه امام خمینی، فرودگاه مهرآباد و ایستگاه راه‌آهن تهران انجام شده تا روان‌سازی تردد عملیاتی شود.

رئیس ستاد سفر استان تهران با بیان اینکه به ایرلاین‌ها ابلاغ شده پروازهای چارتری را در این ایام حذف کنند، گفت: با افزایش قیمت بلیت هواپیما در ایام نوروز برخورد جدی خواهد شد.

واحدی از افزایش ظرفیت قطارها برای ایام نوروز خبر داد و گفت: طی هماهنگی‌ با پایان‌های مسافری چهارگانه تهران اتوبوس‌ها برای جابه‌جایی مسافران در آمادگی کامل هستند.

رئیس ستاد سفر استان تهران تأکید کرد: براساس دستور وزیر راه و شهرسازی پروازهای چارتر در ایام نوروز ممنوع اعلام شده است و هواپیماها باید در خدمت مسافران باشند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...