نسخه چاپی

اولین قربانی چهارشنبه سوری مشهد در یك قدمی نابینا شدن

انفجار ترقه‌ای دست ساز در یك واحد مسكونی 3طبقه در بلوار سیدرضی شهر مشهد 2 مجروح بر جای گذاشت.

به گزارش نما به نقل ازقدس آنلاین، ظهر دیروز رهگذران خیابان سید رضی شهر مشهد با صدای انفجار مهیبی شوکه شدند. این انفجارمربوط به تخریب قسمتی از طبقه سوم یک ساختمان مسکونی بود.انفجار مهیب که با شکستن شیشه های برخی از منارل و آتش همراه بود باعث شد سریعا خودرو‌های آتش نشانی به محل اعزام شوند و این آتش پس از دقایقی توسط امدادگران آتش نشانی مهار شد و 2 جوان کم سن و سال از میان دود وآتش بیرون آورده شده و توسط تکنسینهای اورژانس115 به امدادرسانی شدند.

مهدی رضایی مدیر منطقه 1 عملیات سازمان آتش نشانی مشهد در گفتگو با خبرنگار ما در تشریح این حادثه دلخراش اظهار داشت:پس از اعلام ماموریت آتش نشان‌ها به محض حضور در محل مشاهده کردند، 2 جوان 20 و 15 ساله در حین ساخت مواد محترقه دست ساز در یکی از اتاق این ساختمان بودند که به دلیل نامعلومی انفجاری شدیدی رخ می‌دهد و بخشی از طبقه سوم ساختمان تخریب و دو پسر به شدت مجروح می‌شوند.

بر اساس گزارش خبرنگار ما، با حضور به موقع اورژانس پسر جوانی که 20 سال سن داشت به دلیل شدت جراحت به بیمارستان امام رضا (ع) شهر مشهد منتقل شد. همچنین در بررسی‌های دقیق تر از واحد‌های دیگر این ساختمان مسکونی نزدیک به 500 عدد ترقه دست ساز کشف و با توجه به خطر آفرین بودن بمب دست ساز و عدم امکان جابجایی آنان تیم ویژه خنثی سازی مواد منفجره نیروی انتظامی در محل حاضر شدند.یک منبع آگاه پزشکی در بیمارستان امام رضا (ع) شهر مشهد به خبرنگار ما گفت: جوان 20 ساله ای که به بیمارستان منتقل شده است از ناحیه چشم ،‌بینی ، صورت و نیم تنه راست بدن دچار سوختگی شده و همچنان خدمات درمانی ادامه دارد.

بررسی‌های اولیه پزشکان روی این قربانی چهار شنبه سوری از دست دادن بینایی چشم راست حکایت دارد ولی بررسی‌های دقیق ترپس از معاینه بیمار بوسیله متخصصان بیمارستان خاتم الانبیا مشهدطی ساعات آینده این موضوع روشن خواهد شد. شایان ذکر است این حادثه خسارات مالی فراوانی نیز داشته است

۱۳۹۳/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...