نسخه چاپی

استقرار ۱۰۷ آمبولانس از ساعت ۱۴ در نقاط شلوغ پایتخت

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران از استقرار ۱۰۷ آمبولانس از ساعت ۱۴ در نقاط شلوغ پایتخت خبر داد و گفت:‌ ۲۵۰ تكنسین فوریت‌های پزشكی نیز تا ساعت یك بامداد چهارشنبه ۲۷اسفند در محلهای جانمایی شده مستقر و به حادثه دیدگان خدمات ارائه می‌كنند.

به گزارش نما، حسن عباسی در گفت‌وگو با تسنیم، از استقرار ۱۰۷ آمبولانس از ساعت ۱۴ در نقاط شلوغ پایتخت خبر داد و اظهار داشت: این تعداد آمبولانس به همراه ۲۵۰ تکنسین فوریت‌های پزشکی تا ساعت یک بامداد چهارشنبه ۲۷ اسفند در محل‌های جانمایی شده مستقر و به حادثه دیدگان احتمالی خدمات ارائه می‌دهند.

وی افزود: در کنار ۱۰۷ آمبولانس با نیروهای اورژانسی که برای چهارشنبه آخر سال در پایتخت آماده هستند، باید به ۲۵۰ پایگاه اورژانس دیگر در شهر تهران نیز اشاره کنم که برای هر گونه خدمات به مردم در حال آماده خدمت خواهند بود.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران خاطرنشان کرد: مردم و حادثه دیدگان احتمالی چهارشنبه آخر سال می‌توانند برای دریافت خدمات اورژانسی به این آمبولانس‌ها و پایگاه‌های اورژانس مراجعه کنند یا با شماره ۱۱۵ تماس بگیرند تا در کنار دریافت مشاوره‌های لازم از خدمات فوریت‌های پزشکی نیز بهره‌مند شوند.

۱۳۹۳/۱۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...