نسخه چاپی

ترافیك سنگین در جاده‌ های منتهی به مشهد

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: در نخستین موج ورود مسافران نوروزی به مشهد از صبح امروز راههای منتهی به این شهر و استان با تراكم خودرو روبه رو شده است.

به گزارش نما به نقل از ایرنا: فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: در نخستین موج ورود مسافران نوروزی به مشهد از صبح امروز راههای منتهی به این شهر و استان با تراکم خودرو روبه رو شده است.

سرهنگ محمد صفایی افزود: موج ترافیکی راههای منتهی به مشهد تا ساعات پایانی امشب افزایش می یابد.

وی تاکید کرد: به دلیل بارندگی در جاده های منتهی به مشهد، از رانندگان تقاضا می شود از سرعت غیرمجاز به شدت پرهیز کنند.

هواشناسی خراسان رضوی برای مشهد و مناطق مختلف این استان طی روزهای 29 اسفند تا سوم فروردین هوایی بارانی را پیش بینی کرده است.

فرمانده پلیس راه خراسان رضوی همچنین گفت: در ایام نوروز ممنوعیت حرکت خودروهای باری در جاده های قوچان - مشهد، سبزوار - مشهد و نیز گناباد و تربت حیدریه به مشهد هر روز از ساعت هفت صبح تا 22 اجرا می شود.

وی افزود: حرکت خودروهای باری در ساعات اعلام شده به جز خودروهای حامل مواد غذایی و البته دارای مجوز قانونی، در ایام نوروز ممنوع است.

سرهنگ صفایی اظهار داشت: به منظور دریافت و رسیدگی به شکایات و نظرات زئران و مسافران نوروزی سامانه 110120 آماده دریافت مطالب است.

خراسان رضوی با 21 هزار کیلومتر جاده اصلی و فرعی رتبه نخست حمل مسافر در جاده و ریل را در کل کشور دارا است. همچنین خراسان رضوی با حدود هزار کیلومتر بزرگراه جزو استانهای دارای بیشترین بزرگراهها در کشور است. این استان دارای 120 کیلومتر آزادراه نیز می باشد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...