نسخه چاپی

پیشنهاد نوروزی «آنا نعمتی» به ایرانی ها

آنا نعمتی بازیگر سینما پیشنهاد داد تا در سفرهای نوروزی در حفظ پاكیزگی و زیبایی محیط زیست تلاش كنیم و با سبقت های بی‌جا و سرعت غیر مجاز زندگی خود و دیگران را به مخاطره نیندازیم.

به گزارش نما به نقل از مهر: آنا نعمتی بازیگر سینما پیشنهاد داد تا در سفرهای نوروزی در حفظ پاکیزگی و زیبایی محیط زیست تلاش کنیم و با سبقت های بی‌جا و سرعت غیر مجاز زندگی خود و دیگران را به مخاطره نیندازیم.

آنا نعمتی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به اینکه امیدوار است در سال جدید اتفاقات خوبی برای مردم رخ دهد، توضیح داد: یکی از مهمترین نکاتی که باید به آن توجه کرد، بحث محیط زیست و سفرهای داخلی است. در همین راستا از هموطنان عزیز می خواهم تا در طول سفرهای نوروزی از ریختن زباله در پیرامون خود و طبیعت، خودداری کنند و به خاطر داشته باشند که این تعطیلات برای کارمندان شهرداری هم است.

پیشنهاد نوروزی «آنا نعمتی» به مردم

وی ادامه داد: نباید فراموش کنیم که «از ما است که بر ما است». بنابراین به یکدیگر کمک کنیم تا حاشیه جاده ها و کنار دریا تا پایان نوروز زیبایی خود را حفظ کنند. فرقی نمی کند که به شمال، جنوب و یا شرق و غرب سفر می کنید مهم این است که بتوانیم محیط پیرامون خود را پاک و تمیز نگه داریم.

بازیگر فیلم سینمایی «یکی می خواد باهات حرف بزنه» بیان کرد: از مسافران و هموطنان عزیز می خواهم که در طول سفر در جاده از سبقت های بی جا و سرعت بالا خودداری کنند و اگر با ترافیک مواجه شدند، با آرامش آن را تحمل کنند تا به پایان برسد نه اینکه به جاده خاکی بزنند و به دیگران بی احترام کنند.

وی اضافه کرد: مطمئن باشیم که اگر به قوانین و مقررات احترام بگذاریم، شاهد هیچ تصادفی در جاده ها نخواهیم بود و یک سال ناراحت کننده را نخواهیم داشت.

نعمتی در پایان صحبت هایش گفت: به مردم عزیز پیشنهاد می کنم تا در طول نوروز فیلم «انارهای نارس» را تماشا کنند تا به این ترتیب از سینمای مستقل حمایت صورت گیرد.

۱۳۹۳/۱۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...