نسخه چاپی

بروجردی: حمله عربستان به شكست می‌انجامد

رئیس كمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با اشاره به تحولات اخیر یمن طی روزهای اخیر گفت: عربستان كوچك‌تر از آن است كه توان تهدید ایران را داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر همسر آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان در جمع خبرنگاران درباره تحولات اخیر یمن، گفت: به طور قطع حمله عربستان به یمن محکوم است و به شکست می‌انجامد.

وی با بیان اینکه تاریخ نمونه‌های فراوانی نظیر یمن دارد، افزود: از حمله اتحادیه جماهیر شوروی به افغانستان گرفته تا حملات دیگری که به کشورهای منطقه صورت گرفته، همه شکست خورده هستند و این هم شکست خواهد خورد.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس در پاسخ به این سؤال که مقامات عربستانی ایران را تهدید کرده‌اند. پاسخ جمهوری اسلامی ایران به این تهدید چگونه است؟ اظهار داشت: عربستان کوچک‌تر از آن است که توان تهدید جمهوری اسلامی ایران را داشته باشد و خودِ آنها هم به خوبی این مسئله را می‌دانند.

بروجردی در پاسخ به این سؤال که شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری به "دولت، ملت، همدلی و همزبانی" نامگذاری شده را چگونه می‌توانیم اجرایی کنیم و اصلا این شعار در این شرایط چه اهمیتی دارد؟ گفت: اهمیت آن از این جهت است که ما پیوسته محور پیروزی انقلاب اسلامی و استمرار اقتدار نظام‌مان وحدت کلمه بوده و دعوت مقام معظم رهبری در شرایطی که ما در حال مصاف سیاسی با قدرت‌های بزرگ جهان برای احقاق حقوق هسته‌ای‌مان هستیم، یک ضرورت بسیار جدی است که با همزبانی و همدلی بتوانیم صف واحدی را در مقابل دشمن تشکیل بدهیم و انشاء‌الله بتوانیم حق این ملت را به دست آوریم.

۱۳۹۴/۱/۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...