نسخه چاپی

پرسپولیس در سال جدید نباخت!

تیم فوتبال پرسپولیس مقابل تیم ۱۰ نفره راه آهن با نتیجه تساوی متوقف شد تا 8 امتیاز با قعر جدول فاصله داشته باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، اولین دیدار هفته بیست و چهارم و اولین مسابقه باشگاهی در سال 94 بین دو تیم پرسپولیس و راه آهن از ساعت 16 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی و در حضور 5 هزار تماشاگر برگزار شد که بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

در شروع مسابقه پرسپولیس یکی دو حمله روی دروازه راه آهن انجام داد که حاصلی نداشت.

در دقیقه 5 راه آهن اولین کرنر بازی را زد.

بعد از این کرنر توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه یازده سیدامین منوچهری در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

در دقیقه 17 پرسپولیس پشت محوطه جریمه راه آهن صاحب ضربه کاشته شد که حمیدعلی عسگر این ضربه را زد که توپ بعد از برخورد با دیواره دفاعی راهی کرنر شد.

در دقیقه 28 مهدی طارمی و امید عالیشاه پشت مدافعان راه آهن صاحب توپ شدند که عالیشاه در موقعیت آفساید قرار گرفت در حالیکه اگر توپ را برای طارمی رها کرده بود مهاجم پرسپولیس در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان راه آهن قرار می‌گرفت.

در دقیقه 30 محمد نوری پشت محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ شد که شوت او با اختلاف نسبتا کمی از کنار دروازه‌ به بیرون رفت.

گل : در دقیقه 37 بابک حاتمی روی بازیکن راه آهن مرتکب خطا شد که این ضربه کاشته را رامین رضائیان از پشت محوطه جریمه پرسپولیس تبدیل به گل اول راه آهن کرد.

در دقیقه 42 پرسپولیس پشت محوطه جریمه راه آهن صاحب یک ضربه کاشته شد که این ضربه را طارمی به دیوار دفاعی کوبید و توپ برگشتی روی دروازه را طارمی با ضربه سر به بالای دروازه راه آهن زد.

نیمه دوم:

سرخ‌پوشان بازی را هجومی آغاز کردند اما تا دقیقه 55 این حملات هیچ ثمری برای پرسپولیس نداشت.

در دقیقه 67 علیپور در محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ شد که شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه‌ راه آهن به بیرون رفت.

در دقیقه 69 علیپور یک‌بار دیگر در محوطه جریمه و پشت شش قدم راه آهن صاحب توپ شد که این بار هم شوت او با اختلاف کمی از کنار دروازه راه آهن به بیرون رفت. علیپور که این فرصت را از دست داده بود با دست به سر وصورت خود می‌کوبید.

گل پرسپولیس: در دقیقه 77 محسن بنگر با یک پاس عمقی مهدی طارمی را در محوطه جریمه راه آهن صاحب توپ کرد که شوت او تبدیل به گل مساوی سرخپوشان شد.

گل دوم راه آهن: حمید علی عسگر مدافع پرسپولیس یک دقیقه بعد از گل تساوی مرتکب اشتباه فاحش شد تا توپ به بازیکنان راه اهن برسد و سیدامین منوچهری مهاجم راه آهن با یک شوت زیبا و دقیق از پشت محوطه جریمه گل دوم راه آهن را به ثمر رساند.

در دقیقه 84 شوت مهرداد کفشگری با برخورد با مدافعان راه آهن به کرنر رفت که این کرنر هم حاصلی برای پرسپولیس نداشت.

گل مساوی پرسپولیس: در دقیقه 90 پرسپولیس صاحب یک ضربه پنالتی شد که محمد نوری این ضربه را تبدیل به گل دوم پرسپولیس کرد تا سرخپوشان از یک شکست خانگی مقابل تیم انتهای جدول راه آهن فرار کنند.

احمد صالحی داور مسابقه به ابراهیم کریمی و ننزیچ از راه آهن و بابک حاتمی و علی علیپور از پرسپولیس کارت زرد نشان داد.

ابراهیمی کریمی در دقیقه 42 با دریافت کارت زرد دوم از راه آهن اخراج شد.

با این تساوی پرسپولیس 28 امتیازی شد و در رده نهم جدول باقی ماند و راه آهن هم با 20 امتیاز در رده شانزدهم است.

*ترکیب راه آهن:

ایگور ننزیچ،محسن ایران نژاد،ابراهیم کریمی،رامین رضاییان،میلاد محمدی،عادل کلاه کج( از دقیقه 88 سیداحمد موسوی)،سیامک کوهنورد،عباس محمد رضایی( از دقیقه 59 مارتین موتومبا)،مهرداد محمدی،بهادر عبدی( از دقیقه 75 مجتبی شیری) و سیدامین منوچهری

سرمربی: فرهاد کاظمی

*ترکیب پرسپولیس:

مسعود هماهمی، بابک حاتمی( از دقیقه 52 محمد عباس‌زاده)، محسن بنگر، رضا نورمحمدی، حمیدرضا علی‌عسگری، مایکل اومانیا، مهرداد کفشگری، محمد نوری، امید عالیشاه( از دقیقه 60 علی علیپور)، مهدی طارمی و رضا خالقی‌فر( از دقیقه 82 مهدی دغاغله)

سرمربی: حمید درخشان

۱۳۹۴/۱/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...