نسخه چاپی

وحشت عربستان از آغاز حمله زمینی یمن

كارشناسان با توجه به احتمال شكست سعودی‌ها در برابر نیروهای مردمی در یمن به فرماندهان نظامی در این كشور توصیه كردند بجای بكارگیری از نیروهای زمینی از نیروهای ویژه به طور محدود بهره بگیرند.

به گزارش نما، منابع رسانه‌ای خبر داده‌اند که پس از اینکه سعودی‌ها با تردیدهایی جدی درباره بکارگیری نیروی زمینی خود برای مقابله با ارتش یمن مواجه شده‌اند و نگران شکست سنگین در نبرد با کمیته‌های مردمی هستند، اکنون درحال بررسی گزینه‌های دیگری برای مقابله با یمنی‌ها هستند.

براساس گزارش رای الیوم، کارشناسان نظامی به مقامات ریاض توصیه کرده اند که از نیروهای ویژه برای مقابله با کمیته‌های مردمی استفاده کنند.

کارشناسان توصیه کرده‌اند که برای اینکه ارتش سعودی تلفات بالایی ندهد از نیروهای ویژه در مناطقی محدود استفاده کند تا بتواند نیروهای انصارالله را وادار به عقب نشینی کند.

همچنین این نیروها با هماهنگی کامل با نیروهای طرفدار رئیس جمهور فراری در مناطق درگیری باشند تا بتوانند نتیجه نبردها را تغییر دهند که این عملیات باید با پشتیبانی نیروی دریایی و هوایی باشد.

جزیره میون در تنگه باب المندب به عنوان سوق الجیشی ترین جزیره در این منطقه یکی از اصلی‌ترین اهداف مطرح شده برای ورود نیروهای ویژه در یمن عنوان شده است تا کنترل این منطقه را از دست نیروهای انقلابی یمن خارج کند.

عربستان دو روز قبل حملات هوایی سنگینی را به جزیره میون انجام داد ولی این حملات منجر به عقب نشینی نیروهای انقلابی از این جزیره نشد

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...