نسخه چاپی

احتمال حضور ظریف و صالحی در جلسه غیرعلنی مجلس

سخنگوی فراكسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت از احتمال حضور ظریف و صالحی در جلسه غیرعلنی روز سه‌شنبه مجلس خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، صفر نعیمی رز در توضیح جلسه صبح امروز شورای مرکزی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت، گفت: در این جلسه مقرر شد که در روز سه‌شنبه هفته جاری جلسه مشترک دولت و مجلس برگزار شود و در آنجا آقای ظریف و صالحی توضیحاتی در مورد آخرین دور مذاکرات و به دنبال آن بیانیه صادر شده ارائه دهند.

وی افزود: با توجه به سفر اردوغان نخست‌وزیر ترکیه به ایران این امکان وجود دارد که برنامه جلسه مشترک دولت و مجلس برگزار نشود.

در چنین شرایطی مجلس جلسه غیرعلنی را روز سه‌شنبه (18 فروردین) برگزار می‌کند و در این جلسه آقای صالحی و ظریف به توضیحاتی در مورد مذاکرات می‌پردازند.

به گفته نعیمی رز، نظر اعضای فراکسیون بر این است که ظریف و صالحی در این جلسات موارد مبهم بیانیه لوزان را برای نمایندگان توضیح دهند.

سخنگوی فراکسیون اصول‌گرایان رهروان ولایت همچنین با بیان این‌که جلسه شورای مرکزی این فراکسیون با حضور رئیس مجلس برگزار شد، گفت: آقای لاریجانی در این جلسه نکاتی در خصوص فرمایش مقام معظم رهبری درباره نام‌گذاری سال جدید و اقدامات در راستای آن مطرح کردند.

وی افزود: آقای لاریجانی بر این موضوع تأکید داشتند که باید منشور اخوت بین دولت و مردم تنظیم شود. همچنین ایشان در بحث اقتصادی بر لزوم کار جهادی اقتصادمحور و جلوگیری از ورود کالاهای مصرفی، رونق تولید و حرکت بانک‌ها به سمت تولید تأکید داشتند.

وی گفت که لاریجانی در این جلسه ضمن اشاره به وضعیت منطقه به خصوص یمن بر این موضوع تأکید داشت که شرایط یمن مهمترین حادثه طی سال‌های اخیر است.

۱۳۹۴/۱/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...