نسخه چاپی

«پایتخت 4» كلید خورد

سریال «پایتخت ۴» برای پخش در ماه رمضان سال ۹۴ تصویربرداری خود را آغاز كرد.

به گزارش نما به نقل از مهر: سریال «پایتخت ۴» برای پخش در ماه رمضان سال ۹۴ تصویربرداری خود را آغاز کرد.

۲۳ اسفند ۹۳ بود که در گفتگویی با الهام غفوری تهیه‌کننده سه‌گانه «پایتخت» خبر ساخت «پایتخت۴» برای رمضان سال ۹۴ را منتشر کردیم.

سری چهارم «پایتخت» در ۲۶ قسمت ساخته می‌شود و عوامل مرحله پیش تولید آن را از ابتدای سال آغاز کرده‌اند. این روزها نیز پس از انجام مرحله تست گریم، تصویربرداری سریال از روز گذشته شنبه ۱۵ فروردین آغا شده است.

احمد مهرانفر بازیگر نقش ارسطو اخیرا تصویری از اتاق گریم این سریال در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که نشان دهنده آغاز مرحله ساخت پروژه است.

«پایتخت ۳» به کارگردانی سیروس مقدم نوروز ۹۳ از شبکه یک سیما روی آنتن رفت و محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهرانفر و علیرضا خمسه بازیگران اصلی سه‌گانه پایتخت بوده‌اند. طبق گفته تهیه‌کننده مجموعه همچنان بازیگران اصلی خود را حفظ خواهد کرد.

بنابراین «پایتخت ۴» کار خود را با بازیگر جدیدی آغاز نمی‌کند اما اتفاقات تازه‌ای پیش روی شخصیت‌های آن خواهد بود و به مرور در قسمت‌های بعدی سریال و در صورت نیاز قصه، شخصیت‌های تازه‌ای به قصه وارد خواهند شد.

بخش اعظم قصه سری جدید پایتخت در شیرخوارگاه و حواشی آن رخ می‌دهد و عوامل، سریال را منطبق با حال و هوای ماه رمضان تولید خواهند کرد. ضمن اینکه متن‌ها نیز قسمت به قسمت نوشته می‌شود و طبیعتا تصویربرداری در ایام ماه رمضان ادامه خواهد داشت. اینگونه عوامل با به دست آوردن نظرات مردم، مطابق میل آنها قصه را جلو می‌برند.

۱۳۹۴/۱/۱۶

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...