نسخه چاپی

كفاشیان: كی روش باید بماند اما نه به زور

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاين، علی کفاشیان در خصوص آخرین وضعیت شرایط سرمربی تیم ملی گفت: زمانی که قرارداد کی‌روش را تمدید کردیم قصد داشتیم تا با او تا جام جهانی 2018 کار را ادامه دهیم. از همان ابتدا با همه مشکلات قرارداد کی‌روش را تمدید کردیم و کارش آغاز شد که البته خود کی‌روش از قبل از جام ملت‌ها می‌گفت مشکل داشتیم و اعلام کرده بود مصاحبه‌هایی که علیه‌اش می‌شود باعث شده تا نتواند کارهایش را به نحو احسن انجام دهد.

وی ادامه داد: با این حال با صحبت‌هایی که انجام دادیم کار ادامه پیدا کرد. حتی در خلال جام ملت‌ها نیز این صحبت‌ها و مشکلات باز هم مطرح شد و ما باز هم آن را مدیریت کردیم تا این که تیم ملی از استرالیا برگشت و اتفاقات اخیر پیش آمد.

کفاشیان در مورد این صحبت کی‌روش که قطع همکاری از سوی رئیس فدراسیون فوتبال مطرح شده است تاکید کرد: به هیچ عنوان پیشنهاد قطع همکاری از سوی ما نبود چون باید یک سال غرامت به او بدهیم و اگر این بحث به وجود آمد از سوی خود کی‌روش بوده و از طرف ما نبوده است.

وی افزود: کی‌روش در این مدت تجربه خوبی پیدا کرده و شناخت مناسبی نیز از شرایط دارد و در شرایط فعلی هر مربی را بیاوریم خیلی نمی‌تواند جای او را پر کند. شاید کی‌روش قهر کرده یا غر زده اما همین هم برای تیم ملی بوده و تیم ملی به کی‌روش شخصیت داده است. فدراسیون با تمام محدودیت‌هایی که داشت نیز همکاری را به هر شکلی با کی‌روش ادامه داد و حتی اینکه امروز کی‌روش محبوب است این محبوبیت به خاطر تیم ملی و مردم است و یک امر دو طرفه محسوب می‌شود.

کفاشیان یادآور شد: با تمام مشکلات سعی می‌کنیم کار را ادامه دهیم و خواسته‌هایش را فراهم کنیم البته کی‌روش به ما گفت برخی مسئولان راضی نیستند تا من بمانم و برایم مشکل درست می‌کنند و من هم در پاسخ گفتم که تحمل انتقاد را در خودت بالا ببر چون اینجا همیشه از افراد تعریف نمی‌شود و انتقاد هم وجود دارد.

وی گفت: کی‌روش باید بماند اما نمی‌شود برخلاف میل او هم رفتار کرد و نمی‌توان وقتی خودش نمی‌خواهد به زور او را نگه داشت. او شرایط ما را می‌دانسته و می‌داند که ما تمام توان خود را گذاشتیم.

کفاشیان افزود: آخرین بار که کی‌روش گفت نمی‌خواهم بمانم تصمیم‌گیری را به هیات رئیسه واگذار کردم که جلسه هیات رئیسه فردا برگزار می‌شود. باز هم تاکید می‌کنم که مایلیم تا کی‌روش بماند چون نه می‌توانیم خسارت یک ساله او را بدهیم ضمن اینکه او مربی محبوبی بوده و بازیکنان نیز قبولش دارند.

وی در پاسخ به این سوال که در صورت قطع همکاری مربی ایرانی خواهد بود گفت: اگر کار به قطع همکاری بکشد باید هفته دیگر مذاکرات را آغاز کنیم و هرچه زودتر تصمیم‌گیری کنیم. اعتقاد دارم مربیان ایرانی هم می‌توانند اما خواسته مردم هم برای ما مهم است. آنها دیگر مربی در حد کی‌روش می‌خواهند پس اگر قرار است مربی جدید برای تیم ملی انتخاب کنیم باید یکی در حد او دانش کی‌روش باشد.

۱۳۹۴/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...