نسخه چاپی

سقوط مرموز زن جوان از طبقه چهارم ساختمان

شب جمعه گذشته، شهروندان مشهدی در تماس با مركز فوریت های پلیسی 110، از سقوط زنی از طبقه چهارم یك مجتمع مسكونی خبر دادند كه پیكر خون آلود وی توسط دو جوان پراید سوار از محل حادثه منتقل شده است.

به گزارش نما به نقل از خراسان: شب جمعه گذشته، شهروندان مشهدی در تماس با مرکز فوريت هاي پليسي 110، از سقوط زني از طبقه چهارم يک مجتمع مسکوني خبر دادند که پيکر خون آلود وي توسط دو جوان پرايد سوار از محل حادثه منتقل شده است.

در پي دريافت اين خبر، ماموران کلانتري عازم محل شدند و به تحقيق در اين باره پرداختند. هنوز تلاش ماموران براي پي گيري شماره انتظامي پرايد ادامه داشت که خبر رسيد پيکر خون آلود و نيمه جان زن جواني در حاشيه يکي از خيابان هاي بولوار توس مشهد پيدا شده است.

اين گزارش حاکي است: با انتقال پيکر اين زن به مرکز درماني مشخص شد که وي همان زني است که سقوط او از طبقه چهارم مجتمع مسکوني به پليس گزارش شده بود. ادامه بررسي ها نشان داد: واحد مسکوني که زن جوان از آن سقوط کرده متعلق به مردي است که مدتي قبل از همسرش جدا شده است و به تنهايي زندگي مي کند. در همين حال نيز با پي گيري هاي ماموران کلانتري ، راننده خودروي پرايد شناسايي و دستگير شد، اما زن جوان به کما رفته و قادر به تکلم نيست.

بنابراين گزارش، مالک واحد ساختماني نيز که با دستور قضايي دستگير شده است در اظهارات خود مدعي شد: زن جوان به مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه اعتياد دارد و پس از مصرف مواد دچار توهم شده و روي سقف کاذب طبقه اول ساختمان سقوط کرده است.به دستور مقام قضايي تحقيقات ماموران کلانتري الهيه براي کشف زواياي پنهان ماجراي مرموز سقوط اين زن همچنان ادامه دارد.

۱۳۹۴/۱/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...