نسخه چاپی

فركی:حضوربرانكو درپرسپولیس به‌نفع فوتبال است

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: حضور برانكو ایوانكوویچ در تیم فوتبال پرسپولیس به نفع فوتبال ما است چرا كه از نظر فنی و شخصیتی او مسائل زیادی به ما آموخت اما متأسفانه برخورد خوبی با او نشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، حسین فرکی در گفت‌وگو با رادیو ورزش در خصوص شرایط تیم فوتبال سپاهان و فراز و نشیب‌هایی که این تیم در نتیجه‌گیری‌هایش داشته، گفت: باید بگویم که من همانطور که همه می‌دانند قصد کار کردن در این فصل را نداشتم چرا که یک پایم را عمل کرده بودم و می‌خواستم پای دیگرم را عمل کنم اما برخلاف اعتقاداتم عمل کردم و الان هم از حضور در سپاهان پشیمان نیستم اما نمی‌خواستم در آن فضایی که برده شده بودم و اینکه این نگاه وجود داشته باشد که سرمربی تیم ملی نباشد تا من به جای او کار کنم قرار بگیرم و همین الان هم به این موضوع فکر نکردم و در آینده هم فکر نمی‌کنم چون همیشه با شرایط حال زندگی می‌کنم و بیشتر توجهم به مسائل اخلاقی و فرهنگی است و اینکه به هر طریقی بخواهم کار کنم را قبول ندارم.

وی ادامه داد: من ناخواسته و برخلاف اعتقاداتم به دنبال این بودم تا این شرایط را رها کنم و منتظر شدم تا با اولین پیشنهاد مشغول به کار شوم که این پیشنهاد را سپاهان به من داد و من هم در حالی که 7 هفته از لیگ گذشته بود به سپاهان که تیم بزرگی است و قهرمانی‌های زیادی در سطح کشور دارد و در تاریخ 60 ساله‌اش افتخارات زیادی وجود دارد آمدم اما به هر حال همانطور که می‌دانید در فوتبال یکی از ارکان اصلی هواداران هستند و من هم قصد توجیه کردن ندارم و می‌خواهم با عشق و انگیزه کار کنم اما به هر حال فوتبال به رشته‌های دیگر ورزش متفاوت است به طور مثال وقتی در دو و میدانی یک ورزشکار هر نتیجه‌ای بگیرد برای خودش است اما در ورزش‌های تیمی این طور نیست. ما باید هواداران را خوشحال کنیم اما متأسفانه از وقتی که آمده‌ام شرایط باب میل من نبوده اما با این همه کار کردم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان خاطرنشان کرد: نبودن شجاع خلیل‌زاده، محرم نویدکیا و علی حمودی در سپاهان کار ما را سخت کرد و ما هم گاهی می‌بردیم، گاهی مساوی می‌کردیم و گاهی هم می‌باختیم اما باخت آخر مقابل صبا چون در شرایط حساسی بود بیشتر به چشم آمد ما متأسفانه در چند بازی گرفتار موقعیت‌ها و شرایطی شدیم و اتفاقاتی رخ داد که به نفع سپاهان نبود و دیدید که در بازی با ذوب آهن و صبا دروازه‌بان ما اخراج شد.

وی درباره اینکه از رحمان احمدی دروازه‌بان سپاهان بعید بود که در آن شرایط از بازی اخراج شود اظهار داشت: قطعاً خود رحمان احمدی بیشترین ناراحتی را دارد اما در فوتبال گاهی راهی جز صحنه‌هایی که پیش آمده پیش‌روی بازیکنان نیست که متأسفانه دو، سه بار برای رحمان احمدی اتفاق افتاده است. احمدی از دروازه‌بانان خوب کشور ما است و امروز با این شرایط باید به او کمک کنیم.

سرمربی تیم سپاهان خاطرنشان کرد: هواداران باید از تیم در این شرایط حمایت کند چرا که خود من همواره نسبت به هواداران احترام خاصی قائل هستم و آنها بودند که ما را حمایت کردند تا به اینجا برسیم. چه در تیم ملی و چه در بازی‌های باشگاهی اگر هواداران نباشند فوتبال معنی ندارد اما باید آنها صبورتر باشند و بدانند که 6 تیم هستیم که در کورس قهرمانی و کسب سهمیه‌ایم و 3 تیم فقط این افتخار نصیبش می‌شود.

فرکی درباره دو بازی حساس آینده سپاهان مقابل تراکتورسازی و پرسپولیس اظهار داشت: دو بازی حساس بعدی ما با تراکتورسازی و پرسپولیس است اما خیلی حرف‌ها است که نمی‌خواهم فعلاً ریز شوم و درباره آن صحبت کنم هر چند که ما مشکلات زیادی داشتیم و انصافاً باشگاه هم تلاش خودش را می‌کند اما این تعطیلی مسابقات هیچگاه به سود سپاهان نبود و آسیب‌دیدگی بازیکنان ملی‌پوش ما هم به این شرایط کمک کرد. سپاهان با فولاد که من در آن کار می‌کردم کاملاً فرق می‌کند چرا که ما در سپاهان به جز این اواخر ملی‌پوشی نداشتیم و من برای 2 سالی که در این باشگاه بودم برنامه‌ریزی کردم اما امسال بین راه به سپاهان آمدم و حالا هم می‌خواهم کار را درست کنم تا تیمی داشته باشم که خودم می‌خواهم هر چند که اتفاقاتی افتاد تا شرایط خیلی ایده‌آل نباشد اما بخشی از این موارد را گفتم و امیدوارم که هواداران این مسائل را قبول کنند چرا که ما همواره با آنها صادقانه صحبت می‌کنیم و تلاش می‌کنیم تا موفق شویم چون خودمان را جدا از هواداران نمی‌دانیم و قطعاً در بدترین شرایط هواداران می‌توانند به ما کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان که در زمان سرمربی‌گری برانکو ایوانکوویچ در تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان دستیار وی فعالیت می‌کرد درباره حضور دوباره این مربی کروات در فوتبال کشورمان به عنوان سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: فکر می‌کنم این مسئله به نفع فوتبال ما است چون همیشه نسبت به برانکو حس خوبی داشتم و حضور او در فوتبال ایران را یک سعادت برای خودم می‌دانم چرا که ما 9 سال است که از نزدیک همدیگر را ندیدم و بعد از 9 سال دیدار ما با یک رویداد ورزشی خواهد شد چون بعد از بازی با تراکتورسازی در هفته بعد باید با پرسپولیس بازی کنیم و خارج از مسائل فوتبالی خوشحالم که دوباره برانکو را از نزدیک می‌بینم.

فرکی در پایان خاطرنشان کرد: برانکو به فوتبال ما خدمت کرد و از نظر شخصیتی و فنی چیزهای زیادی را به ما آموخت اما رفتار خوبی با او نشد و من همیشه از این موضوع دلگیر بودم که ما خوشحال استقبال و بد بدرقه‌ایم اما خوشحالم که برانکو دوباره کنار مردم است و امیدوارم این بار عکس این موضوع را نشان دهیم که هم خوش استقبالیم و هم خوش بدرقه.

۱۳۹۴/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...