نسخه چاپی

۱۱۰ هزار مسكن مهر متوقف است

احمد اصغری مهرآبادی گفت: در یك سال و چند ماه فعالیت دولت یازدهم، باوجود كمبود منابع با حمایت‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی از این تعداد ۲۳۰ هزار واحد فعال شدند و ساخت ‌وساز آنها از سر گرفته شد و برای فعال كردن ۱۱۰ هزار واحد راكد دیگر هم برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش نما، احمد اصغری مهرآبادی گفت: در یک سال و چند ماه فعالیت دولت یازدهم، باوجود کمبود منابع با حمایت‌های دولت و وزارت راه و شهرسازی از این تعداد ۲۳۰ هزار واحد فعال شدند و ساخت ‌وساز آنها از سر گرفته شد و برای فعال کردن ۱۱۰ هزار واحد راکد دیگر هم برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود: تعداد پروژه‌های راکد مسکن مهر در استان‌ها و شهرهای مختلف مشخص است، بر این اساس مشکلات را شناسایی کردیم و برنامه‌های لازم را برای پیشبرد پروژه‌ها به استان‌ها ارائه دادیم. در تلاش هستیم با ارزیابی مشکلات و مسائل بتوانیم شرایطی را فراهم آوریم تا در استان‌هایی که بیشترین پروژه راکد را دارند بتوانیم وضعیت را بهبود بخشیم.

مهرآبادی در این‌باره توضیح داد: براساس مطالعات و برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده با همکاری سازمان ملی زمین و مسکن و شرکت عمران شهرهای جدید طرح‌هایی در دست تهیه است که هدف از این مطالعات استخراج شیوه‌نامه‌هایی به منظور اتمام این پروژه‌ها است.

وی افزود: در دولت یازدهم حدود ۴۰۰ هزار واحد مسکن مهر افتتاح شده و اگر تعداد افراد خانوار در هر یک از این واحدها را چهار نفر در نظر بگیریم، یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر در این واحدها ساکن شده‌اند.

۱۳۹۴/۱/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...