نسخه چاپی

بازتاب پیروزی نفت در روزنامه‌های عربستانی

تیم الشباب عربستان با دریافت سه گل، فرصت صعود به دور بعد را از دست داد و بدین ترتیب، قسمتی از امیدها را برای درخشش فوتبال عربستان در آسیا، به ناامیدی بدل كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، تیم فوتبال الشباب پس از شکست دیشب به نفت تهران، به طور کامل فرصت صعود به مرحله حذفی را از دست داد. عملکرد ضعیف الشباب، سایه ناامیدی را بر فوتبال باشگاهی عربستان افکند.

در این دیدار که در ورزشگاه امیر فیصل ابن فهد شهر ریاض برگزار شد، تیم نفت توانست الشباب را با سه گل شکست دهد.

الشباب با این‌که در نیمه اول بر تمام امور مسلط بود، این روند را نتوانست حفظ کند تا در انتها نتیجه ناخوشایندی رقم خورد. البته نباید غافل شویم که نفت، خط دفاعی خوبی داشت و بازیکنانش به خوبی جایگیری می‌کردند. بازیکنان الشباب به قدر کافی و به خوبی تلاش نکردند.

خود عبدالرحمان سرمربی مصری تیم هم در نهایت قائل بر این بود که بازیکنانش نمایش نامناسبی ارائه دادند. این بازی در شأن تیم پرسابقه الشباب نبود. او همچنین تاکید کرد که در بازی‌های بعدی برای حفظ اعتبار فوتبال باشگاهی عربستان در آسیا- اقیانوسیه، با تمام توان خواهند جنگید.

گفتنی است که این تیم البته در دیدارهای اخیرش در لیگ حرفه‌ای هم عملکرد ضعیفی داشت.

الشباب رتبه پنجم در جدول 14 تیمی لیگ حرفه‌ای (برترین دسته فوتبال عربستان که برترین لیگ فوتبال باشگاهی آسیا- اقیانوسیه هم هست) را در اختیار دارد.

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...