نسخه چاپی

برنامه ویژه‌ شهرداری برای كاهش آسیب‌های اجتماعی

شهردار تهران ضمن اشاره به اینكه شهرداری به تنهایی نمی‌تواند تمام مشكلات شهر را برطرف كند، گفت: در سال جاری برنامه ویژه‌ای از سوی شهرداری در بخش كاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد پیش‌بینی شده است.

به گزارش نما به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف در مراسم ششمین جشن بزرگ یاران کوثر که به همت شاغلین مراکز مهارت‌آموزی کوثر همزمان با ولادت حضرت زهرا (س) در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد، اظهار داشت: راز موفقیت و راز اینکه نعمات الهی در همه ابعاد مختلف گره‌گشایی کند آن زمانی است که جزء خداوند کسی را نشناسیم و از اعماق وجود جزو خدا به کسی دل نبندیم.

وی تصریح کرد: محال است خداوند بنده‌ای را خلق کند و رزق او را ندهد به شرطی اینکه جز خدا به کسی فکر نکنیم.

شهردار تهران با اشاره به اینکه بنده به عنوان خدمتگزار در مجموعه شهرداری بدون هیچ منتی وظیفه خود می‌دانم که شرایط اشتغال زنان سرپرست خانوار را در شهر فراهم کنم گفت: در سال جاری برنامه‌ها و تصمیمات ویژه‌ای در ستاد توانمندسازی داریم.

وی گفت: در سال جاری برنامه‌هایی در حوزه‌های اجتماعی چه در بخش توسعه و ایجابی و چه در بخش کاهش و آسیب‌های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد پیش‌بینی شده است و قطعاً برنامه‌های مفصلی در این حوزه‌ها انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: توجه به حرکت‌های فرهنگی و اجتماعی یکی از برنامه‌های اصلی شهرداری در سال ۹۴ محسوب می‌شود و در این راستا طرح‌های خوبی پیش‌بینی شده است.

قالیباف در ادامه از ستاد توانمندسازی شهر تهران درخواست کرد که در برطرف کردن مشکلات در حوزه‌های مختلف قدم‌هایی را بردارد و در این مسیر با سایر معاونت‌های شهرداری همکاری داشته باشد.

شهردار تهران ادامه داد: برطرف کردن مشکلات در حوزه‌های مختلف به تنهایی از عهده شهرداری بر نمی‌آید و در این مسیر ستاد توانمندسازی می‌تواند گام‌های مؤثری را بردارد.

وی اظهار امیدواری کرد: با اقدامات صورت گرفته از سوی ستاد توانمندسازی در شهر تهران، سایر شهرها و استان‌ها نیز از آن الگوبرداری کنند.

۱۳۹۴/۱/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...