نسخه چاپی

حمایت آمریكا،عربستان واسرائیل از القاعده در یمن

با ادامه یافتن تجاوزات هوایی جنگنده‌های عربستانی علیه یمن در چهاردهمین روز خود سخنگوی انصارالله تاكید كرد كه آمریكا، عربستان و رژیم صهیونیستی از القاعده در یمن حمایت می‌كنند.

به گزارش نما، ایسنا،به نقل از سایت شبکه خبری المنار، در حالی که حملات هوایی عربستان علیه یمن وارد چهاردهمین روز خود شده است همچنان غیرنظامیان این کشور مورد هدف قرار می‌گیرند.

به دنبال تجاوز هوایی ائتلاف هوایی به رهبری عربستان اماکن مسکونی صنعاء مورد بمباران جنگنده‌های متجاوز قرار می‌گیرد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی رسمی انصارالله عنوان داشت که مشکل موجود در عدن و دیگر مناطق در ابین و شبوه ربطی به مسائل مربوط به جنوب یمن و یا بحران سیاسی میان شمال و جنوب این کشور و یا مسائل طائفه‌ای ندارد بلکه به دنبال حضور نیروهای القاعده در عدن و لحج صورت گرفته که باعث کشته شدن سربازها و تخریب شدن خانه‌ها و مساجد می‌شود.

وی در ادامه افزود: این اقدامات القاعده با نظارت مستقیم عبدربه منصور هادی که به صورت علنی با القاعده ائتلاف تشکیل داده و زندانیان این تشکیلات تروریستی را آزاد کرده انجام می‌شود.برخی می‌گویند مشکل ما میان جنوب و شمال یمن است این مساله کاملا نادرست است. نیروهای ارتش وکمیته‌های مردمی تلاش می‌کنند تا نیروهای القاعده را در مناطق مختلف شهر عدن مورد هدف قرار دهند.

عبدالسلام تاکید کرد: اقدامات القاعده علیه امنیت همگان است و ما باید برای مبارزه با آنها وارد عمل شویم و ایراد سخنان در خصوص تلاش برای اشغال جنوب یمن کاملا نادرست است نه ارتش و نه نیروهای مردمی تلاش ندارند تا جنوب یمن را مورد هدف قرار دهند و ساکنان این منطقه باید به حقوق مشروع خود برسند.

عبدالسلام تاکید کرد: ما امروزه از نیرنگ و توطئه صورت گرفته علیه کشورمان از سوی آمریکا عربستان و صهیونیست‌ها که در کنار القاعده ایستاده‌اند پرده برداشتیم. آنها در ابتدا ادعا می‌کردند یک ائتلاف آمریکایی علیه القاعده تشکیل دادند اما مشخص شده است که القاعده ساخته دست سازمان اطلاعات آمریکا و با حمایت مالی عربستان و برخی کشورهای منطقه به شمار می‌آید که اصلا تمایلی برای مبارزه با آن ندارند چرا که القاعده بازوی آنها برای اشغال کشورها و هدف قرار دادن امنیت آنها به شمار می‌آید.

۱۳۹۴/۱/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...