نسخه چاپی

شرط كی روش برای ماندن

سرمربی تیم ملی برای رییس فدراسیون ایمیلی ارسال كرده و نوشته: «اگر تضمین بدهی كسی دخالت نكند و امكانات باشد، می‌مانم.»

به گزارش نما به نقل از خبر ورزشی، به احتمال فراوان امروز علی کفاشیان و کارلوس کی روش در فدراسیون فوتبال رودرروی هم می‌نشینند تا راند آخر مذاکرات را انجام دهند. پیش از این جلسه، فضا برای ادامه همکاری آماده به نظر می‌رسد.

کفاشیان روز پنج‌شنبه نامه‌ای مهم را تنظیم و برای کی روش ارسال کرد. این نامه در واقع چراغ سبز رئیس برای ادامه همکاری با او بود‌؛ آن هم درست در روزهایی که وزارت ورزش برای تمدید قرارداد کی روش راضی به نظر می‌رسد.

رییس فدراسیون پس از اشاره به این موضوع و اینکه چرا دیگر به صورت رودررو با کی روش مذاکره نمی کنند یادآور شد: «ما حرف ها و شرایط مان را در دو جلسه ۴ تا ۵ ساعته به سرمربی تیم ملی منتقل کردیم و دیگر حرف جدیدی نداریم. به همین خاطر قرار شده کی روش با ارسال ایمیل یا تماس تلفنی پیشنهادات خود را ارائه دهد.»

کفاشیان در این نامه برای کی روش نوشت: «آقای کی روش، شما می‌دانید چه خاطرت بسیار شیرینی با هم داشته‌ایم. ما می‌خواهیم این موفقیت و ارتباط ادامه‌دار باشد. هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال هم چنین نظری دارد. علاقه‌مند هستیم که همکاری ادامه پیدا کند. ما ۴ سال قرارداد داریم و می‌خواهیم ادامه بدهی. اگر مصر هستید که راهی برای جدایی پیدا کنید، طبق مأموریتی که هیأت‌رئیسه فدراسیون فوتبال داده، با توجه به بندبند قرارداد عمل خواهیم کرد.»

در حالی که قرار بود نامه برای کی روش از طریق یکی از اعضای کادرفنی ارسال شود، کفاشیان ترجیح داد آن را ایمیل کند.

سرمربی پرتغالی تیم ملی روز گذشته با ارسال ایمیلی برای کفاشیان خواهان ضمانت هایی شده تا کارش را ادامه دهد. ضمانت هایی مانند اختصاص دادن یک هواپیمای شخصی برای تیم ملی، زمین مناسب برای تمرینات و همچنین قرارداد با اسپانسرهای درجه یک موجود در ورزش برای البسه تیم ملی مانند نایک و آدیداس و فسخ قرارداد با آل اشپورت که کفاشیان زیر بار اینها نرفته و بعد از تمدید قرارداد با آل اشپورت به کی روش خبر داد دخالت در این امور در حوزه کاری او نبوده و بهتر است فقط درباره تیم ملی و آماده سازی بازیکنان دخالت کند.

به نظر می رسد با ورود هیئت دولت به ماجرای کی روش امیدها برای بقای سرمربی تیم ملی بیشتر شده است.

گفته می شود وزارت ورزش در دعوای بین کی روش و کفاشیان ترجیح می‌دهد طرف کی روش باشد چون دلخوری وزیر هم بیشتر از کفاشیان و سیستم مدیریتی فدراسیون فوتبال است و حالا که قرار است کی روش بماند، شاید وزارت تلاش کند کفاشیان در مجمع اردیبهشت‌ماه از فدراسیون برود.

از آنجایی که چرخش وزارت به سمت کی روش شاید برای کفاشیان گران تمام خواهد شد، گویا رئیس هم در چرخشی ۱۸۰ درجه ای مواضع قبلی خود را زیر پا گذاشته و مذاکراتش را با سرمربی پرتغالی مثبت کرده است.

گفتنی است روز گذشته اوسیانو کروز و مارکار آقاجانیان دستیاران کارلوس کی روش بازی استقلال و ذوب آهن را از نزدیک تماشا کردند تا گمانه زنی ها درباره ابقای کی روش افزایش یابد.

حضور این دو مربی در ورزشگاه که با دستور مستقیم کی روش بوده این نوید را می دهد که سرمربی پرتغالی تیم ملی از مواضعش کوتاه آمده و تصمیم به ادامه همکاری با تیم ملی ایران را دارد.

۱۳۹۴/۱/۲۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...