نسخه چاپی

تغییر هیات مدیره استقلال و پرسپولیس

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی از تغییرات در هیات مدیره استقلال و پرسپولیس در یكی دو روز آینده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از راه دانا،‌ امیررضا خادم نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی در ارتباط تلفنی با رادیو ورزش درباره واگذاری این دو باشگاه به بخش خصوصی گفت: دو سه روز مانده به پایان سال شورای واگذاری با حضور سه وزیر ورزش،‌ اقتصاد و دارایی، دادگستری و همینطور نمایندگان مجلس و افراد دیگری که عضو این شورا هستند برگزار شد. به این جمع‌بندی رسیدیم اوایل اردیبهشت مرحله سوم واگذاری انجام شود.

وی ادامه داد: تصمیم بر این شد تا شرایط تسهیل شود و شرایط بهتری برای خریداران در نظر گرفته شد. مبلغ همان 290 میلیارد باقی ماند اما پرداختی 40 درصد ابتدا به 25 درصد رسید که بعد از آن به 20 درصد تغییر پیدا کرد. تمامی بدهی‌ها و مسائل حقوقی در اختیار دولت است و خریدار مبلغی که می‌پردازد برای برند دو باشگاه و همچنین ساختمان سرخابی‌ها است که تحویل می‌گیرد بنابراین خریدار به بدهی چند میلیاردی کاری ندارد.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه خریداری برای سرخابی‌ها پیدا شده یا خیر تصریح کرد: تا آنجا که من در جریان هستم بحث واگذاری ارتباطی به وزارت ورزش ندارد و سازمان خصوصی‌سازی مرجع است. برای استقلال هنوز مورد خاصی را نشنیده‌ام یا حداقل به ما مراجعه نکردند. شاید به سازمان خصوصی‌سازی یا باشگاه رفته باشند.

نماینده تام‌الاختیار وزیر ورزش در واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی درباره صحبت‌هایی که در خصوص تغییرات هیات مدیره این دو باشگاه شنیده می‌شد و اینکه آیا قرار است نفرات جدیدی اضافه شوند یا خیر عنوان کرد: برای اولین بار دولت ریالی به دو باشگاه کمک نکرد به همین دلیل این دو باشگاه دنبال تامین هزینه‌های خودشان بودند و عمده مسئله ما تامین هزینه بود. الان هم اگر بحث خصوصی‌سازی مطرح می‌شود به همین دلیل است. ما تغییراتی را در حامیان مالی خواهیم داشت که در یکی دو روز آینده اعلام می‌کنیم. اگر با اسپانسرها به نتیجه برسیم حضور آنها در هیات مدیره کمک خواهد کرد بنابراین در پرسپولیس یکی دو نفر و در استقلال یک نفر به هیات مدیره اضافه خواهند شد که در یکی دو روز آینده اعلام می‌کنیم.

۱۳۹۴/۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...