نسخه چاپی

بازداشت سارق مسلح در تعقیب و گریز پلیس

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری سارق مسلح با ۱۹ فقره سرقت در عملیات تعقیب و گزیز پلیس خبر داد.

به گزارش نما به نقل از مهر: فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان غرب استان تهران از دستگیری سارق مسلح با ۱۹ فقره سرقت در عملیات تعقیب و گزیز پلیس خبر داد.

سرهنگ"داود عبدالمالكی" با اعلام این خبر گفت:در پی وقوع چند فقره سرقت منزل و زور گیری در شهرستان، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار،کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

"عبدالمالكی"افزود:ماموران پلیس آگاهی با بررسی صحنه های سرقت و جمع آوری سرنخ های موجود به سارق سابقه داری مظنون که پس از تحقیقات گسترده پلیسی موفق به شناسایی سارق شدند و پس از تعقیب و گریز موفق شدند در یک عملیات سارق را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در بازرسی از متهم یک قبضه سلاح كلت كمری و چند تیر جنگی ،کشف و متهم را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

وی ضمن اشاره به اینکه این متهم تحت تعقیب مراجع قضائی بوده،ادامه داد: این متهم که در ابتدا منکر انجام هرگونه جرمی بود ولی در تحقیقات تخصصی پلیس و رو به رو شدن با مستندات جمع آوری شده ماموران لب به بیان حقیقت گشوده و به سرقت مسلحانه یک دستگاه خودرو پراید اعتراف کرد.

سرهنگ"عبدالمالكی"گفت:در تحقیقات تخصصی پلیس مشخص شد كه متهم قبلا دارای ۱۶ فقره انواع سرقت و یك فقره زورگیری منجر به قتل بوده و هم اكنون به ۱۹ فقره سرقت از جمله شش فقره سرقت منزل، ۱۲ فقره زور گیری و یك فقره سرقت خودرو كه دارای سابقه سرقت عادی از همین شهرستان است .متهم اعتراف کرد که اموال مکشوفه به ارزش مالی بیش از ۹ میلیون تومان ریال است. متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

۱۳۹۴/۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...