نسخه چاپی

احتمال اعدام عاملین حادثه فرودگاه جده

وزیر ارشاد گفت: طبق قولی كه عربستان به ما داده اشد مجازات را برای مرتكبین این حادثه در نظر گرفته و تا حد اعدام هم پیش خواهد رفت.

به گزارش نما به نقل از برنا: وزير ارشاد گفت: طبق قولي که عربستان به ما داده اشد مجازات را براي مرتکبين اين حادثه در نظر گرفته و تا حد اعدام هم پيش خواهد رفت.

علي جنتي وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي در خصوص نامه روز گذشته رئيس جمهوري به وزير فرهنگ و ارشاداسلامي مبني بر پيگيري مرتکبين عمل غير انساني در فرودگاه جده گفت: وزارتخانه ما از قبل نيز اقدامات لازم را آغاز کرده است و از همان زماني که از حادثه آگاه شديم پيگيري هاي لازم را از طريق کنسولگري در جده انجام داديم.

جنتي اضافه کرد: در اين راستا ملاقات هاي متعددي را سفير ما در عربستان داشته اند و طبق قولي که عربستان به ما داده اشد مجازات را براي مرتکبين اين حادثه در نظر گرفته و تا حد اعدام هم پيش خواهد رفت.

جنتي تاکيد کرد: ما بايد يک واکنش جدي تر نشان دهيم با توجه به نظرات علمايي که اعلام کردند که سفر حج تنها يک حرکت مستهبي است و نيازمنديم که به صورت جدي با اين مسئله برخورد کنيم، از آنجايي که مردم و نخبگان نيز نسبت به اين موضوع واکنش نشان دادند تمام تلاش خود را خواهيم کرد و با وزارت امور خارجه رايزني مي کنيم و ظرف امروز و فردا پيگيري هاي لازم صورت خواهد گرفت.

۱۳۹۴/۱/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...