نسخه چاپی

قتل عام درپی جواب رد به خواستگاری

دیشب براثر تیراندازی با اسحله كلاشنیكف در یكی از محلات گچساران چهار نفر كشته و مجروح شدند.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: دیشب براثر تیراندازی با اسحله کلاشنیکف در یکی از محلات گچساران چهار نفر کشته و مجروح شدند.

سرهنگ علی‌کرم بازیان، فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: در حادثه تیراندازی که دیشب ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه رخ داد بر اثر تیراندازی یک پسر جوان، چهار نفر کشته و مجروح شدند.

وی افزود: یک پسر جوان با در دست داشتن اسلحه اقدام به شلیک کرد که در پی آن سه تن کشته و یک نفر مصدوم شدند.

بازیان بیان کرد: متاسفانه دو نفر از کشته‌شدگان خانم هستند که یک نفر از آنها در دم در صحنه حادثه جان سپرده و دیگری بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: پسر جوان که اقدام به این کار کرده بود نیز در محل حادثه خودکشی کرد.

بازیان تصریح‌کرد: یک نفر از مصدومان نیز در بیمارستان شهیدرجایی گچساران تحت مداوا قرار دارد که حال وی وخیم اعلام شد.

وی ادامه‌داد: علت اصلی این حادثه در دست تحقیق و بررسی است.

این حادثه ساعت حدود ۲۱ و ۳۰ دقیقه یکشنبه شب در منطقه کارکنان گچساران کوچه ۲۰ شمالی رخ داد و پس از حضور در محل گفته‌های حاکی از آن است که پسر جوانی که از دختر مورد علاقه‌اش جواب منفی شنیده بود در اقدامی جنون‌آمیز به در منزل این دختر مراجعه و از آنجا که در حیاط باز بود به داخل رفته و با تفنگ کلاشینکف اقدام به تیراندازی کرد.

این پسر جوان علاوه بر دختر جوان، خواهر و خواهر داماد دختر جوان را به گلوله بست. براساس گفته‌های شاهدین حادثه، خواستگار دست به اسلحه برده و جواب رد خواستگاری را با شلیک گلوله‌های گرم پاسخ داد تا علاوه بر کشتن دختر مورد علاقه‌اش دیگر اعضای خانواده را به گلوله ببندد.

بعد از این حادثه جمعیت زیادی به منظور پیگیری از آخرین وضعیت قربانیان حادثه در جلوی بیمارستان حضور پیدا کردند و فرماندار شهرستان گچساران، عبدالرحیم رحیمی و بخشدار و مدیر آموزش پرورش گچساران در بیمارستان حاضر و پیگیر درمان مصدومان شدند.

۱۳۹۴/۱/۲۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...