نسخه چاپی

راز قتل مرد ساوجی برملا شد

راز قتل مرد ساوجي برملا شد

در تحقیقات علمی كارآگاهان پلیس استان مركزی پرده از راز قتل مرد ساوجی كنار رفت.

به گزارش نما ، در تحقیقات علمی کارآگاهان پلیس استان مرکزی عاملان قتل مرد ساوجی که آذرماه سال گذشته در یکی از خیابان‌های این شهر با ضرب گلوله به قتل رسیده بود، دستگیر شدند و راز این قتل این مرد ۴۵ ساله برملا شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در تشریح این موضوع گفت: روز‌های پایانی آذرماه سال گذشته، مردی ۴۵ ساله ساوجی، در حال که با موتورسیکلت از محل کار به سمت منزل در حال تردد بود، با تیراندازی از سوی افرادی ناشناس به قتل رسید.

سرهنگ علی اکبر عیسی آبادی افزود: بلافاصله بررسی تخصصی موضوع از سوی تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوه آغاز شد و تحقیقات گسترده‌ای از دوستان و نزدیکان این فرد برای کشف معمای قتل انجام پذیرفت.

او اضافه کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در انجام تحقیقات تخصصی و همچنین با بهره گیری از روش‌هایی نوین علمی از سوی کارآگاهان پلیس، سرنخ‌هایی از دست داشتن اعضای یک خانواده که از مدت‌ها قبل با مقتول اختلاف داشتند، در این قتل به دست آمد.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: سرانجام با تکمیل تحقیقات پلیس، دو نفر از عاملان اصلی قتل شناسایی و در هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محله‌های شهرستان ساوه دستگیر شدند.

او بیان کرد: با توجه به بازجویی‌های تخصصی انجام شده از دو فرد دستگیر شده، ۴ نفر دیگر هم که در طرح ریزی و اجرای نقشه این قتل مشارکت داشتند، در عملیات‌های جداگانه دستگیر شدند.

سرهنگ عیسی آبادی گفت: این افراد در تحقیقات تخصصی پلیس به قتل مقتول به دلیل اختلافات قبلی اعتراف کردند که در این خصوص پرونده‌ای تشکیل و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

صدا وسیما 

۱۴۰۰/۲/۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...