نسخه چاپی

كفاشیان: ارتباط با كره به فوتبال ایران كمك می كند

علی كفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال پیش از ظهر امروز با رایزن فرهنگی سفارت كره جنوبی در ایران دیدار و گفتگو كرد.

به گزارش نما به نقل از فدراسیون فوتبال؛ در ابتدای این نشست کیم جانگ سیک، رایزن فرهنگی سفارت کره جنوبی در ایران گفت: خوشحالم که امروز به دیدار شما آمده ام. ما علاقه زیادی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران داشته و قصد داریم تا در جلسه آتی به همراه سفیر کره جنوبی در ایران به فدراسیون فوتبال بیاییم و نشستی را برگزار کنیم. سفارت کره جنوبی در ایران آمادگی هر گونه همکاری و هماهنگی برای برقراری ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را دارد و معتقدم فوتبال و فوتسال ایران طی چند سال گذشته بسیار پیشرفت داشته اند و عملکردشان مطلوب بوده است. ما نیز می خواهیم با همکاری های دوجانبه شاهد روند پیشرفت فوتبال هردو کشور باشیم.

در ادامه این دیدار کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال گفت: بدون شک ارتباط ما با کره جنوبی به فوتبال ایران کمک بسزایی می کند و از همکاری دو فدراسیون ایران و کره جنوبی برای پیشرفت و توسعه فوتبال استقبال می کنیم. در همین راستا تفاهم نامه ای را برای انجام برنامه های آموزشی، داوری، فوتبال بانوان و آقایان و فوتسال امضا کرده ایم و آماده اجرای برنامه های خود هستیم.

او در ادامه بیان کرد: معتقدم حضور چانگ، رییس فدراسیون کره جنوبی در هیات اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند بسیار موثر باشد و ما حمایت خود را از ایشان اعلام می کنیم تا شاهد توسعه و گسترش هر چه بیشتر فوتبال باشیم.

در پایان این نشست نیز رایزن فرهنگی سفارت کره جنوبی از رییس فدراسیون فوتبال درخواست برگزاری یک نشست با سفیر این کشور را داشت و قرار شد تا فدراسیون فوتبال برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام دهد و زمان این دیدار را مشخص کند.

۱۳۹۴/۱/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...