نسخه چاپی

جلسه هماهنگی سازمان لیگ و كی‌روش

رئیس كمیته مسابقات سازمان لیگ اعلام كرد كه برای هماهنگی برنامه‌های مسابقات لیگ با سرمربی تیم ملی جلسه‌ای را برگزار خواهند كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، غلامرضا بهروان در خصوص جلسه هم‌اندیشی مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری با مسئولان سازمان لیگ اظهار داشت: بحث‌هایی که در این جلسه انجام شد، مربوط به آیین‌نامه‌ها و تدوین برنامه‌های لیگ برتر بود.

وی در واکنش به این موضوع که آیا قرار است حضور بازیکنان خارجی در لیگ دسته اول منع شود، گفت: جلسه‌‌ای که امروز داشتیم با مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتری بود. این قانون در لیگ دسته اول اجرا می‌شود و این جلسه هم برای قوانین لیگ برتر بود. مطمئناً برای لیگ دسته اول هم چنین جلسه‌ای را برگزار خواهیم کرد که با حضور مدیران عامل باشگاه‌های لیگ دسته اولی است.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ ادامه داد: موضوعی که در خصوص بازیکنان خارجی مطرح شد، بحث خواهرخواندگی با برخی کشورها بود. به طور مثال اگر ما بازیکن ژاپنی به لیگ‌مان بیاوریم، سهمیه خارجی محسوب نخواهد شد، چون به دلیل خواهرخواندگی با سازمان لیگ ژاپن بازیکنان آنها خارجی محسوب نمی‌شوند. حتی اگر بازیکنان ما به لیگ ژاپن بروند برای آنها خارجی محسوب نخواهند شد.

بهروان درباره اینکه مسئله درگیری‌اش با مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال استقلال خوزستان به کجا رسید و گفته می‌شود با او درگیری فیزیکی پیدا کرده گفت: چنین چیزی نبود. گول هیکل مرا نخورید! هیچ اتفاقی رخ نداد.

وی در خصوص اینکه نظارت بر هفته‌های پایانی لیگ به چه شکل خواهد بود، عنوان کرد: هفته‌های پایانی لیگ برتر، لیگ‌های دسته اول، دسته دوم و سوم به شدت پیگیری و رصد می‌شود و حتی سه هفته پایانی این رقابت‌ها به صورت همزمان برگزار خواهد شد. قوی‌ترین نیروهای خود را در این هفته‌ها به کار خواهیم گرفت و حتی از کمیته داوران خواسته‌ایم که بهترین نفرات خود را انتخاب کند. نمی‌خواهیم اینگونه باشد که اگر فلانی در این هفته قضاوت کرد، هفته آینده نوبت یک نفر دیگر باشد. ما می‌خواهیم بهترین نفرات را در این شرایط به کار بگیریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ افزود: در حال حاضر حتی روی لیگ جوانان و لیگ‌های دسته اول، دوم و سوم هم نظارت صورت می‌گیرد و خود من دیروز به کرمان رفته بودم تا شائبه خاصی به وجود نیاید. در این راه همه به ما کمک می‌کنند و رسانه‌ها نیز تا به اینجا کمک‌های شایانی انجام دادند.

بهروان درباره اینکه آیا با کارلوس کی‌روش برای برنامه‌های سال آینده لیگ جلسه‌ای برگزار شده یا نه، گفت: در جلسه‌ای که در آخرین چهارشنبه سال با کی‌روش داشتیم، برنامه‌های او را تا جام جهانی 2018 گرفته‌ایم. در برنامه‌ریزی مسابقات لیگ نیز برنامه‌های تیم ملی، لیگ قهرمانان آسیا و تمامی روزهای فیفا گنجانده شده اما باز هم برای هماهنگی بیشتر با کی‌روش جلسه‌ای خواهیم داشت تا برنامه‌ها را چک کنیم و به تعامل برسیم.

وی ادامه داد: هدف ما این است که کمترین وقفه در برگزاری بازی‌ها وجود داشته باشد و باید منافع ملی حفظ شود و تیم ملی در اولویت قرار گیرد، چرا که در سال مهمی قرار داریم.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ یادآور شد: آن دسته از دوستان که می‌گویند اگر بازی‌های لیگ یک هفته جابه‌جا شود اتفاق خاصی صورت نمی‌گیرد باید بدانند ما در خردادماه مسابقات مقدماتی جام جهانی و جام ملت‌ها را پیش رو داریم که تلفیق شدن این بازی‌ها اهمیت آن را هم بیشتر کرده است. اکنون ژاپن از ما درخواست کرده که بازی دوستانه برگزار کنیم و با توجه به اینکه هر دو کشور در سید یک قرار دارند در بازی اول استراحت خواهند داشت و زمان مناسبی برای برگزاری بازی دوستانه است.

۱۳۹۴/۱/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...