نسخه چاپی

ابهام در حضور تماشاگران در دیدار پرسپولیس

عکس خبري -ابهام در حضور تماشاگران در ديدار پرسپوليس

در حالی كه تیم‌های پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر به مصاف هم خواهند رفت، هنوز تكلیف حضور یا عدم حضور تماشاگران در این بازی مشخص نیست.

به گزارش نما، پس از اتفاقات و درگیری‌های رخ داده در دیدار برگشت فصل گذشته تیم‌های سپاهان و پرسپولیس، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در تاریخ ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ با صدور حکمی اعلام کرد دیدار رفت و برگشت دو تیم در فصل بیست‌ویکم لیگ برتر خارج از ورزشگاه خانگی آنها و در شهر و استان بی‌طرف برگزار خواهد شد.

براساس همین حکم نیز دیدار رفت تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در فصل جاری با تصمیم تیم اصفهانی و تأیید سازمان لیگ در شهر اراک و ورزشگاه امام خمینی (ره) این شهر برگزار شد. دو تیم در این دیدار به دلیل شرایط حاد کرونایی در دی ماه سال گذشته، با تصمیم ستاد کرونا بدون حضور تماشاگران به مصاف هم رفتند.

در همین زمینه با وجود بهبود وضعیت کرونا در هفته‌های اخیر و صدور مجوز حضور تماشاگران در ورزشگاه‌های کشور همچنان تکلیف حضور تماشاگران در دیدار برگشت تیم‌های پرسپولیس و سپاهان که قرار است در زمین و شهر بی‌طرف برگزار شود، مشخص نیست. نکته جالب در این خصوص این است که کمیته انضباطی در حکم صادره خود در سال گذشته، تنها به برگزاری بازی در زمین بی‌طرف اشاره کرده و حکمی بابت عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه صادر نشده است که همین موضوع شائبه‌هایی را در این مورد به وجود آورده است.

سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت‌وگویی در واکنش به این موضوع و اینکه آیا دیدار برگشت پرسپولیس و سپاهان با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد یا خیر، گفت: باز هم باید کمیته انضباطی در این مورد تصمیم بگیرد. حکم این کمیته فصل گذشته صادر شده است و الان نیز باید کمیته انضباطی درباره حضور یا عدم حضور تماشاگران در این بازی تصمیم بگیرد. تا الان هم چیزی به ما اعلام نشده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه پرسپولیس ورزشگاه و شهر موردنظر خود را برای میزبانی از سپاهان اعلام کرده است، تصریح کرد: خیر! تاکنون شهر یا ورزشگاهی به ما معرفی نشده است.

منبع: تسنیم

۱۴۰۱/۱/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...