نسخه چاپی

دبیركل حزب موتلفه: هاشمی و احمدی نژاد شبیه هم هستند

دبیركل حزب موتلفه اسلامی گفت: مواضع هاشمی‌رفسنجانی در سه موضوع نظام اسلامی، ولایت فقیه و حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اظهارات مفیدی است، اما اینكه وی تا به امروز سران فتنه را محكوم نكرده‌ كاملاً نادرست است.

به گزارش نما، محمدنبی حبیبی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اظهارات هاشمی رفسنجانی اظهار کرد: بنده با برخی نظرات ایشان موافق و با برخی دیگر مخالف هستم.

وی افزود: اینکه افرادی نظیر هاشمی‌رفسنجانی و احمدی‌نژاد تبدیل به کسانی شوند که بخواهند همه مردم تابع آنها باشند توهین بزرگی به مردم و ملت ماست.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: موضع هاشمی‌رفسنجانی بر سه موضوع نظام اسلامی، ولایت فقیه و آیت‌الله خامنه‌ای اظهارات مفیدی است اما اینکه وی تا به امروز سران فتنه را محکوم نکرده‌ کاملا نادرست است.

حبیبی عنوان کرد: مطلق‌گرایی در مورد یک فرد کار درستی نیست و بهترین راه این است که دید نقادانه داشته باشیم پس بنده رفتارها و حرف‌های خوب وی را تایید می‌کنم و با برخی حرکات وی نیز مخالف هستم.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در ارتباط با مسائل هسته‌ای بیان کرد: مسائل هسته‌ای فراجناحی و فراحزبی و یک موضوع ملی است که اگر آن را دو قطبی کنیم سبب ضربه وارد شدن به مسئله هسته‌ای می‌شود.

حبیبی خاطرنشان کرد: بنده معتقدم مجامع دانشگاهی می‌تواند محل مناسبی باشد که تمامی جناح‌های مختلف حضور پیدا کرده و از مواضع خود دفاع کنند اما نباید از این فرصت استفاده شخصی صورت گیرد.

وی در ارتباط با فکت شیت ایرانی گفت: به نظر من مطالب فراوانی به صورت مصاحبه مطبوعاتی و رادیو و تلویزیون توسط مسئولان ارائه شده و چیزی بیشتر از فکت شیت بیان شده اما آنچه آمریکایی‌ها بیان کردند این بود که کازی به بیانیه لوزان نداشته و مطالب خود را از قبل تنظیم کرده بودند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی افزود: در ارتباط با مذاکرات هسته‌ای همه باید به توصیه رهبری گوش کنیم و منتقدان و موافقان باید فرامین رهبری را سرلوحه کار خود قرار دهند.

۱۳۹۴/۱/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...