نسخه چاپی

صف طولانی كامیون‌ های ایرانی در مرز تركیه

مدیر كل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام حضور ۶۵۰ كامیون ایرانی در صف پذیرش در مرز تركیه از رایزنی با طرف ترك برای عبور روزانه ۸۰۰ كامیون ایرانی از مرز آن كشور خبر داد.

به گزارش نما به نقل از میزان، محمدجواد عطر چیان درباره آخرین وضعیت پذیرش کامیون‌های ایرانی در مرز ترکیه که اخیرا با کندی انجام می‌شود گفت: کُندی روند اقدامات تشریفات و همچنین کندی اندازه‌گیری باک کامیون‌های ایرانی در مرز ترکیه از عواملی است که موجب ایجاد صف‌های طویل در مرز بازرگان شده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته حدود ۷۵۰ کامیون ایرانی در صف اندازه‌گیری باک در مرز ترکیه حضور داشتند گفت: این میزان امروز به ۶۵۰ کامیون کاهش پیدا کرد که مکاتبات ما همچنان با طرف ترک برای تسریع در انجام امور تشریفات در حال انجام است.

مدیرکل دفتر ترانزیت و پایانه‌های مرزی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به پایگاه خبری وزارت راه اظهار کرد: البته با توجه به تعطیلات دو هفته‌ای نوروز میزان بارگیری کامیون‌ها افزایش یافته که این موضوع نیز یکی دیگر از دلایل ایجاد صف‌های طولانی در مرز بود.

عطرچیان با بیان اینکه تا حدود دو هفته قبل روزانه حدود ۵۰۰ کامیون ایرانی از مرز ترکیه عبور می‌کرد گفت: اخیرا این میزان به ۳۰۰ کامیون کاهش یافته است که بر اساس مکاتبات و ملاقات دوجانبه با مسئولان ترک پیشنهاد پذیرش روزانه ۸۰۰ کامیون در مرز ترکیه ارائه شد که این مذاکرات ادامه دارد.

۱۳۹۴/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...