نسخه چاپی

روحانی: توافق به نفع همه است

حسن روحانی رییس جمهوری مذاكرات ایران با كشورهای 1+5 را « رو به پیشرفت» ارزیابی كرد و گفت: توافق به نفع همه است.

به گزارش نما، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی صبح سه شنبه پیش از عزیمت به اندونزی در فرودگاه مهرآباد تهران و در جمع خبرنگاران افزود: ما با اراده جدی مذاکرات را دنبال می کنیم و امیدواریم که طرف مقابل هم همین اراده را نشان دهد تا دو ماه آینده به توافق کلی و جزیی برسیم.

وی اظهار داشت: این توافق فضایی برای همکاری ایران و کشورهای منطقه و آسیایی به وجود می آورد و در واقع توافقی است که به نفع هه است.



رییس جمهوری به منظور شرکت در اجلاس گرامیداشت شصتمین سال تأسیس کنفرانس آسیا - آفریقا دقایقی پیش با بدرقه رسمی معاون اول خود و با حضور رییس دفتر مقام معظم رهبری تهران را به مقصد جاکارتا ترک کرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی به دعوت همتای اندونزیایی خود و به عنوان رییس جنبش عدم تعهد در این اجلاس حضور یافته و در نشست عمومی اول آن سخنرانی خواهد کرد.
رییس جمهوری علاوه بر ملاقات‌هایی با سران برخی کشورها و همچنین دیدار با علما، متفکرین اسلامی و اساتید دانشگاه‌ها در اندونزی و دیدار با کارآفرینان و بازرگانان اندونزیایی در جلسه‌ای که با حضور کشورهای عضو سازمان همکاری کشورهای اسلامی به منظور گفتگو و بحث درباره موضوعات منطقه برگزار می‌شود، نیز شرکت خواهد کرد.

۱۳۹۴/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...