نسخه چاپی

آخرین اخبار پرسپولیس در قطر

برنامه امروز سرخپوشان در قطر و پیش از بازی مقابل لخویا در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش نما به نقل از فارس، برنامه اعضای پرسپولیس در آستانه یک روز مانده تا برگزاری بازی این تیم مقابل لخویای قطر در هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد.

بر این اساس و طبق برنامه‌ اعلام شده بازیکنان پرسپولیس در ساعت 9 صبح به وقت قطر برای صرف صبحانه راهی رستوران هتل اینترکنتینانتال دوحه شدند و بعد از صرف صبحانه برای استراحت به اتاق‌هایشان خواهند رفت.

همچنین قرار است پرسپولیسی‌ها در ساعت 13 ناهار را در هتل صرف کنند و سپس در جلسه‌ای با مربیانشان شرکت خواهند کرد. قرار است جلسه هماهنگی مدیران دو تیم هم در ساعت 16 و 15 دقیقه برگزار شود.

البته نشست خبری برانکو ایوانکوویچ سرمربی کروات تیم فوتبال پرسپولیس در ساعت 17 در استادیوم لخویا برگزار می‌شود. همچنین میشل لادروپ سرمربی دانمارکی تیم لخویای قطر هم در ساعت 17 و 30 دقیقه رو در روی خبرنگاران خواهد نشست.

جلسه رسمی و اصلی تمرین امروز پرسپولیس هم در ساعت 18 و 30 دقیقه در ورزشگاه لخویا که محل برگزاری بازی فردای سرخپوشان است انجام خواهد شد و بازیکنان زیرنظر کادر فنی‌شان به مرور آخرین برنامه‌های تاکتیکی خواهند پرداخت. گفتنی است ساعت رسمی کشور قطر 90 دقیقه از تهران عقب‌تر است.

دیدار تیم‌های لخویای قطر و پرسپولیس ایران فردا و از ساعت 20 به وقت تهران در ورزشگاه لخویا برگزار خواهد شد. دیدار رفت این دو تیم در تهران با نتیجه پرگل سه بر صفر به سود پرسپولیس به پایان رسید.

۱۳۹۴/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...