نسخه چاپی

رادیو هفت پخش نمی شود

منصور ضابطیان از جلساتی با مدیران شبكه «آموزش» برای تغییر در ساختار «رادیو هفت» سخن گفت و بیان كرد كه از جمله خواسته های مدیران در این جلسات این بوده كه برنامه زنده نباشد.

به گزارش نما به نقل از مهر، منصور ضابطیان با اشاره به دلیل پخش نشدن «رادیو هفت» در شب گذشته ۳۱ فروردین ماه بیان کرد: همانطور که پیش از این گفته شده بود تمام تلاش ما این بود که «رادیو هفت» را در زمان مقتضی یعنی ۳۱ فروردین روی آنتن ببریم.

وی ادامه داد: هدف ما این بود که هم به دلیل مبارک بودن روز اول ماه رجب بتوانیم سری جدید برنامه را در سال ۹۴ شروع کنیم و هم اینکه چون به مخاطبان قول داده بودیم دوست داشتیم تحت هر شرایطی به قول خود عمل کنیم.

مجری «رادیو هفت» با اشاره به درخواست مدیران شبکه یادآور شد: تغییراتی در بعضی از شبکه ها در سال جدید در نظر گرفته شده است که شبکه آموزش هم با توجه به رویکردهای خود الزاماتی را برای ساخت سری جدید «رادیو هفت» در نظر دارد و خواستار تغییراتی شده است که در چند جلسه با مسئولان در تعامل و مذاکره درباره این تغییرات بودیم.

کارگردان «رادیو هفت» با بیان اینکه امیدوار است که هرچه زودتر روال های اداری طی شود، گفت: امیدوارم در این جلسات زودتر به نتیجه برسیم و دوباره بتوانیم هر شب ساعت ۲۳ روی آنتن برویم.
پخش «رادیو هفت» به دلیل وجود رویکردهای جدید به تعویق افتاد
وی با اشاره به تغییر رویکردهای شبکه آموزش عنوان کرد: به هرحال به دلیل وجود این رویکردهای جدید که ما هم به آنها احترام می گذاریم پخش «رادیو هفت» به تعویق افتاد علی رغم اینکه ما شب گذشته آمادگی اجرای برنامه را داشتیم.
ضابطیان در پاسخ به اینکه چرا این جلسات زودتر صورت نگرفته است، توضیح داد: ما از تصمیمات جدید شبکه دیر باخبر شدیم و به همین دلیل رایزنی ها تا روز گذشته ادامه داشت.
وی با اشاره به جایگاه برنامه «رادیو هفت» در شبکه آموزش یادآور شد: هم عوامل «رادیو هفت» و هم مدیران شبکه آموزش معتقد هستند که این برنامه تلویزیونی یکی از آموزشی ترین برنامه های این شبکه است و سعی دارد ادبیات، سبک زندگی ایرانی- اسلامی، فرهنگ و هر آنچه را که برای مردم مهم است در قالبی جذاب ارایه کند و مخاطب زیادی هم دارد.

تلاش برای حفظ ماهیت زنده برنامه «رادیو هفت»
ضابطیان که یکی از تهیه کنندگان و کارگردانان برنامه «رادیو هفت» است در پایان به خواسته دیگر مسئولان شبکه آموزش اشاره و بیان کرد: بحث دیگر در جلساتی که با مسئولان داشتیم بر سر این بود که برنامه از حالت زنده به شکل تولیدی دربیاید، البته ماهیت «رادیو هفت» به زنده بودنش است که باعث شده است مخاطبان زیادی بتوانند با آن ارتباط برقرار کنند و در این باره هم مذاکرات ما با مسئولان ادامه خواهد داشت تا بتوانیم همین ماهیت زنده برنامه را حفظ کنیم.
برنامه «رادیو هفت» پیش از این با ۱۱۱۷ برنامه روی آنتن شبکه آموزش رفته است و از جمله برنامه های آموزشی سیماست. آیتم های این برنامه در ۲ استودیو ضبط و تولید می شود که یک استودیو برنامه های تولیدی همچون خوانش متن ها و گفتگوها را ضبط می کند و استودیو دیگر جایی است که مجریان «رادیو هفت» آن را زنده روی آنتن می برند و در این بخش با توجه به مسایل و دغدغه هایی که در جامعه و یا میان افراد وجود دارد موضوعات برنامه تعیین شده و با مخاطبان نوعی تعامل صورت می گیرد. با این حال در ساختار جدید شبکه آموزش قرار است عمده برنامه ها به صورت تولیدی روی آنتن بروند و به این ترتیب رویکرد برنامه ها تغییر می یاید.
البته حسین ساری مدیر شبکه آموزش پیش از این در یک نشست خبری درباره برنامه های این شبکه به «رادیو هفت» هم اشاره کرده و گفته بود «رادیو هفت» جزو برنامه هایی است که جنبه های آموزشی پنهان فراوانی دارد اما اشاره ای به تغییر ساختار این برنامه نشده بود.

۱۳۹۴/۲/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...