نسخه چاپی

فیلم‌های آخر هفته شبكه دو سیما

فیلم‌های انیمیشنی، تلویزیونی و سینمایی «برام بی‌قرار»، «توفان شن»، «كدی»، «بل و سباستین» و «راز بوم نقاشی» پنجشنبه و جمعه ۳ و ۴ اردیبهشت از شبكه دو روی آنتن می‌روند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، فیلم سینمایی «برام بی‌قرار» ساخته آنا وان پنجشنبه، ۳ اردیبهشت ساعت ۸ در قالب سینما صبحانه روی آنتن شبکه دو می‌رود.

این فیلم درباره برام، دانش آموز دبستانی باهوش و بیش فعالی است که او معلم می‌انسالش را از خود خسته می‌کند؛ او بار‌ها از مدرسه به شکل گوناگون فرار می‌کند تا بتواند در عالم خود، علم بیشتری کسب کند تا اینکه...

«برام بی‌قرار» محصول کشور هلند است و در سال ۲۰۱۲ ساخته شده است.

فیلم سینمایی «توفان شن» به نویسندگی و کارگردانی جواد شمقدری نیز پنجشنبه، ساعت ۲۳ و ۵۵ دقیقه از شبکه دو پخش

می‌شود.

فیلمنامه این اثر را جواد شمقدری و سعید سهیلی با همکاری یکدیگر بر اساس یک حادثه تاریخی که روز ‌۵ اردیبهشت سال ‌۵۸ در صحرای طبس رخ داد، نوشته‌اند.

احمد نجفی، فیروز بهجت محمدی، حسین انصاری، مهشید افشارزاده، مهناز افضلی، بهمن‌دان، هوشنگ منصورخاکی، غلامرضا عارف‌نژاد، محمد الهی، احمد ثابت نیا، ناصر قاسمی، محمد رجایی، طاهره سنجرانی، حبیب اله حداد، سیامک سیروس، محمد مطهرنیا و عطاءاله مرادی درفیلم سینمایی «طوفان شن» در ژانر حادثه‌ای، سیاسی بازی کرده‌اند.

در خلاصه این فیلم آمده: پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، مقامات آمریکایی تصمیم می‌‌گیرند علیه ایران اسلامی و انقلاب نوپای آن دست به تجاوز نظامی بزنند. یک مامور مخفی پنتاگون راهی ایران می‌شود تا مقدمات این تجاوز را مهیا کند. حمله نظامی آغاز می‌‌شود، اما طوفان شن صحرای طبس حوادث دیگری را رقم می‌زند...

شبکه دو جمعه، ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ انیمیشن محبوب «کدی» را برای کودکان و نوجوانان روی آنتن می‌برد.

کدی روبات هوشمندی است که توسط دانشمندی به نام آلن تافر ساخته شده، او مثل مامور آتش نشانی یا سگ زنده یاب، برای نجات انسان به هنگام خطر طراحی شده اما عده‌ای می‌خواهند برنامه ریزی او را تغییر بدهند و در جهت تخریب و ویرانی از او استفاده نظامی کنند...

فیلم سینمایی «بل و سباستین» ساخته نیکلاس ونیر نیز جمعه از ساعت۱۷ و ۳۰ دقیقه از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

داستان این فیلم در دهکده‌ای واقع در کوه‌های آلپ می‌گذرد و بر زندگی پسر نوجوان یتیمی به نام سباستین متمرکز است که یک سگ بزرگ از‌نژاد کوهستانی پیرنه به نام بل دارد و دوستی این دو به خلق مجموعه‌ای از ماجراهای جالب منتهی می‌شود.

هرچند حضور یک بچه و یک سگ ممکن است اندکی شبیه فیلم‌های دیسنی برای کودکان و نوجوانان باشد، اما گروه سازنده موفق شده‌اند فرا‌تر از این عمل کنند.

نیکلاس ونیر در نقش کارگردان موفق شده است دوره‌ای را که یادآور حضور نازی‌ها در حکومت فرانسه و همکاری سران دولت با آن‌ها بود با پس‌زمینه‌ای که بر طبیعت متمرکز است، روایت کند.

فیلم سینمایی «راز بوم نقاشی» ساخته جرمی سیلبرستون جمعه ۴ اردیبهشت از ساعت ۲۳ روی آنتن شبکه دو می‌رود.

این فیلم با بازی جان نتلس، دانیل کیسی و جین ویمارک محصول کشور انگلیس و درباره خواهر و برادری است که به دلیل مشکلات روانی دست به قتل می‌زنند.

۱۳۹۴/۲/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...