نسخه چاپی

زندانی فراری در عجب‌شیر به دام پلیس افتاد

فرمانده انتظامی عجب‌شیر از دستگیری توزیع‌كننده سابقه‌دار مواد مخدر به همراه زندانی فراری و كشف مقادیر زیادی انواع موادمخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش نما، رضا اصلانی‌فر امروز در گفت‌وگو با فارس در عجب‌شیر اظهار کرد: برابر اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت فردی سابقه‌دار در امر تهیه و توزیع موادمخدر در سطح حوزه استحفاظی شهرستان، شناسایی و دستگیری وی در دستور کار پلیس مبارزه با موادمخدر قرار گرفت.

وی گفت: پس از انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی، فرد مورد نظر به هویت معلوم شناسایی و مشخص شد وی سابقه‌دار بوده و پس از تحمل 14 سال حبس به اتهام خرید و فروش موادمخدر به تازگی از زندان آزاد شده است و مجدداً در سطح شهرستان اقدام به توزیع موادمخدر می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر پس از هماهنگی و اخذ دستور قضائی وارد مخفیگاه وی شده و در بازرسی از محل مقادیر زیادی مواد مخدر در بسته‌های آماده فروش، یک عدد ترازوی توزین و آلات استعمال کشف و یک نفر زندانی فراری که به 14 سال حبس محکوم شده بود را نیز که در محل بود به همراه متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

۱۳۹۴/۲/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...