نسخه چاپی

یارانه ۶ میلیون ثروتمند قطع می‌شود

قائم مقام وزیر تعاون ، كار و رفاه اجتماعی قطع یارانه ۶ میلیون نفر از افراد ثروتمند را یكی از برنامه‌های دولت عنوان كرد و گفت: پارسال سه سبد كالا در اختیار مردم قرار گرفت و امسال شش سبد كالا بین مردم توزیع می شود.

به گزارش نما به نقل از دانشجو، قائم مقام وزیر تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در جشنواره امتنان اصفهان کنترل تورم و رونق اقتصادی را دو هدف کلان دولت عنوان کرد و گفت : پارسال600هزار نفر عضو بیمه تامین اجتماعی شده اند که بیانگر آن است 600 هزار فرصت شغلی در زمان رکود به وجود آمده است .


ابوالحسن فیروزآبادی افزود : در20ماه گذشته حقوق کارگران دو بار افزایش یافت و توقع داشتیم حقوق بازنشستگان نیز افزایش یابد که در دولت رای نیاورد ولی ما همچنان در این زمینه تلاش می کنیم .


وی قطع یارانه 6 میلیون نفر از افراد ثروتمند را از دیگر برنامه های دولت عنوان کرد و گفت : پارسال سه سبد کالا در اختیار مردم قرار گرفت و امسال شش سبد کالا بین مردم توزیع می شود.


جشنواره امتنان به منظور تشویق کارگران و کارفرمایان نمونه ، برترین های مسابقات قران و نهج البلاغه ، تلاشگران، زنان کارگر و مدیران نمونه سرپرست خانوار در اصفهان برگزار شد.

۱۳۹۴/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...