نسخه چاپی

خانزاده هم از پرسپولیس اخراج شد

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس از اخراج خانزاده تا مشخص شدن تكلیف او از سوی كمیته‌ انضباطی باشگاه پر‌سپولیس خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمد حسین نژاد فلاح در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت الله خطیب در جمع خبرنگاران اظها‌ر کرد: بابت اتفاقات رخ داده و رفتار یکی از بازیکنان از هو‌اد‌ا‌ران و مردم عذرخواهی می‌کنم.

او ا‌دا‌مه‌ داد: بر اساس تصمیم گرفته شده خانزاده از پر‌سپولیس اخراج شده و کمیته انضباطی باید در مورد این بازیکن تصمیم بگیرد. البته کادرفنی، سرپرست باشگاه و همچنین کسانی که در این باشگاه مسئولیت دارند تلاش داشتند تا این مساله را حل کنند.

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس درباره انتشار فهرستی از بازیکنان خروجی پرسپولیس در فصل آینده با بیان این که تمام مسئولیت تیم پر‌سپولیس بر عهده کادرفنی و سرپرست است، گفت: شخص برانکو، کریم باقری و محمود خوردبین عهده‌دار مسئولیتهای این تیم هستند و این که از حالا صحبت‌هایی مبنی بر جذب یا اخراج بازیکنان به میان آورده می‌شود درست نیست. ما بعد از پایان فصل نسبت به این موضوع تصمیم گیری خواهیم کرد.

او خاطر‌ نشان کرد: کادرفنی پر‌سپولیس تاکنون هیچ دریافتی نداشته‌اند و من از برانکو و دستیارانش تشکر می‌کنم که برای اهداف پر‌سپولیس کار می‌کنند. برانکو مربی و انسانی بزرگ است، ولی نباید فراموش کرد وقتی یک سرمربی را از خارج از ایران می آوریم نباید طلب او را نیز از یاد ببریم.

نژاد فلاح در پاسخ به سوالی درباره حضور خانزاده در مراسم تشییع حجت الله خطیب و این که آیا این حضور ارتباطی با عذرخواهی او دارد نیز تصریح کرد: به نظرم چون خانزاده همشهری حجت الله خطیب بوده در این مراسم حضور داشته است.

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس در پاسخ به سوالی درباره اینکه گفته می‌شود خانزاده از کاشانی خواسته میانجی‌گری کند نیز گفت: من ضمن احترام به شخص آقای کاشانی باید بگویم که خانزاده باید یاد بگیرد از چه کسی درخواست کند. من افتخار شاگردی آقای کاشانی را دارم، ولی خانزاده باید خودش با مسئولان باشگاه تماس بگیرد و اگر درخواست‌های او نتیجه‌ای در بر نداشت آن گاه آقای کاشانی را واسطه کند.

نژاد فلاح تصریح کرد: کار بد همیشه بد است و قابل دفاع نیست. هیچ کس نباید از کنار بد بی تفاوت بگذرد و هر کسی که این کار را انجام می‌دهد باید پاسخگو باشد. من باز هم از مردم بابت این رفتارها عذرخواهی می‌کنم.

او با تاکید بر رعایت اصول اخلاقی در باشگاه پر‌سپولیس، خاطر‌ نشان کرد: من همواره بر روی اصول اخلاقی در ورزش و دوست داشتن ورزش پاک و معنوی تاکید دارم و همه باید یاد بگیرند در جایی زندگی می‌کنیم که تمدن ایرانی و اسلامی دارد.

نژاد فلاح در بخش دیگری از صحبت‌های خود در مورد خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس نیز گفت: من هنوز هم تاکید دارم روند خصوصی سازی این دو باشگاه نباید شتاب‌زده صورت بگیرد و به نظرم جز باشگاه ملوان، باشگاه دیگری هنوز خصوصی نشده است و سوال من اینجاست که چرا خصوصی سازی باید از دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس شروع شود؟

وی در ادامه گفت: ما در حال‌ حاضر 14 تیم لیگ برتری دیگر داریم که باید خصوصی‌سازی را از آنها شروع کنیم و اگر به نتیجه‌ مطلوبی رسیدیم به سراغ خصوصی‌سازی پر‌سپولیس و استقلال برویم.

قائم مقام باشگاه پر‌سپولیس با تاکید بر این که موافق خصوصی سازی این دو باشگاه است، گفت: من 100 درصد موافق اجرای اصل 44 قانون اساسی هستم و معتقدم که این قانون باید اجرایی شود اما در اجرای آن باید به تقدم و تاخر توجه شود. تا بستر مناسب برای این امر مهیا نشود واگذاری این دو باشگاه نیز نباید صورت بپذیرد.

وی تصریح کرد: من نگرانم بلایی مانند آنچه بر سر باشگاه‌های پاس و راه‌آهن آمد بر سر دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس نیز بیاید. شاید بعد از چند سال بخش خصوصی اعلام کرد که من تمایلی به تیمداری ندارم و سوال من این‌جا است که آیا آن زمان حاضر است باشگاه را به قیمت واقعی به فروش برساند.

نژاد فلاح با تاکید مجدد بر لزوم خصوصی‌سازی دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس گفت: من هم‌چنان تاکید دارم که موافق خصوصی سازی این دو باشگاه هستم.

او در پاسخ به این سوال که چرا با وجود این که بسیاری از باشگاه‌های برتر دنیا خصوصی هستند اما هنوز دو باشگاه پر‌سپولیس و استقلال خصوصی نشده‌اند نیز توضیح داد: به نظرم ضعف مدیریتی دلیل این اتفاق بوده است. من 100 درصد موافق واگذاری دو باشگاه استقلال و پر‌سپولیس به بخش خصوصی هستم اما چرا باید پر‌سپولیس و استقلال اولین باشگاه‌هایی باشند که واگذار می‌شوند. ما در حال‌ حاضر 16 تیم در لیگ برتر داریم اما کدام یک خصوصی شده است.

۱۳۹۴/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...