نسخه چاپی

صدا و سیما: دولت به ما كمك مالی نكرده

روابط عمومی صداوسیما به ادعاهای مطرح شده در برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر دریافت كمك ارزی و ریالی از دولت پاسخ داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: روابط عمومی صداوسیما به ادعاهای مطرح شده در برخی پایگاه‌های خبری مبنی بر دریافت کمک ارزی و ریالی از دولت پاسخ داد.

در پی انتشار مطالبی درباره دریافت کمک‌های مالی دولت از طرف صداوسیما، روابط عمومی رسانه ملی به شرح ذیل به این مطالب جواب داده است:

«روابط عمومی صداوسیما با رد ادعاهای مطرح شده مبنی بر دریافت مبالغی نظیر "یکصد میلیارد تومان" یا "یک میلیارد و سیصد میلیون دلار" کمک دولت به صداوسیما، اعلام می‌کند که سال گذشته مقرر شده بود دولت کمک مالی به سازمان اختصاص دهد، ولی تاکنون هیچ کمکی انجام نشده و رسانه با اخذ چندین وام توانسته است سال 93 را پشت سر بگذارد.

ضمناً، دریافت کمک‌های ارزی از دولت در سال‌های گذشته هم بوده و موضوع جدیدی نیست و این گونه پرداخت‌های ارزی به صدا و سیما عمدتا برای بهبود بخشی سیگنال رسانی، به‌روز شدن تجهیزات فنی و ... انجام می‌شود و ارتباطی به پرداخت حقوق کارکنان ندارد.

و اما آنچه ‌باید بر آن تأکید مجدد شود این است که هیچ یک از کمک‌های ریالی و ارزی تاکنون دریافت نشده است و رسانه ملی با همه مشکلات مالی که با آن مواجه است تلاش می‌کند ‌با قدرت بیشتر به وظایف خود عمل کند و صدای انقلاب باشد.»

۱۳۹۴/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...