نسخه چاپی

زمان افتتاح ایستگاه‌ متروی میدان فاطمی

مدیرعامل شركت مترو تهران و حومه از افتتاح ایستگاه مترو میدان فاطمی تا هفته آینده خبر داد و گفت: نیمه جنوبی خط سه مترو تاكنون 90 در صد پیشرفت فیزیكی داشته است.

به گزارش نما به نقل از میزان: مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه از افتتاح ایستگاه مترو میدان فاطمی تا هفته آینده خبر داد و گفت: نیمه جنوبی خط سه مترو تاکنون 90 در صد پیشرفت فیزیکی داشته است.

هابل درویش با اعلام خبر افتتاح ایستگاه مترو میدان فاطمی تا هفته آینده، اظهار کرد: طبق وعده انجام شده در سال جاری 12 ایستگاه مترو افتتاح می شود, البته ممکن است به علت مشکلات موجود نتوان به طور دقیق در هر ماه یک ایستگاه را افتتاح کرد، اما در نهایت تا پایان سال به طور قطع شاهد افتتاح 12 ایستگاه خواهیم بود.

وی با بیان این که در روزهای آتی ایستگاه مترو عبدل آباد نیز افتتاح می‌شود، عنوان کرد: پله برقی های این ایستگاه به طور کامل نصب شده است و با توجه به آماده بودن تجهیزات و فضای مربوطه این ایسگاه به زودی افتتاح خواهد شد.

درویش در ادامه افزود: در حال حاضر نیمه جنوبی خط سه مترو تهران نیز 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

ایستگاه میرزای شیرازی؛ سومین افتتاح در سال جاری

مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در پایان به ایستگاه میرزای شیرازی اشاره کرد و گفت: این ایستگاه سومین ایستگاهی است که در ماه های آتی افتتاح می شود.

گفتنی است؛ خط سه به عنوان طولانی‌ترین و پرمسافرترین خط مترو خاورمیانه به شمار می‌رود که 37 کیلومتر طول دارد و 12 کیلومتر آن با 7 ایستگاه در نیمه جنوبی قرار گرفته است.

۱۳۹۴/۲/۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...