نسخه چاپی

رئیس جمهور به شیراز رفت

رییس جمهوری در ادامه سفرهای مستمر خود به استان‌های كشور صبح چهارشنبه در صدر شماری از معاونان رییس‌ جمهوری و وزرا در قالب شانزدهمین سفر استانی كاروان تدبیر و امید وارد شیراز شد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در فرودگاه شهید دستغیب مورد استقبال آیت‌الله اسدالله ایمانی امام جمعه شیراز و نماینده ولی فقیه در استان فارس، استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفت.
در مراسم رسمی استقبال از کاروان تدبیر و امید پس از نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران، رییس‌ جمهوری از یگان حاضر در فرودگاه سان دید.
همچنین در این مراسم، فرزند شهیدی به نمایندگی از خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران ضمن اهداء گل، به رییس‌ جمهوری خیر مقدم گفت.
قرار است تا ساعتی دیگر رییس جمهوری در اجتماع مردم استان فارس در مرقد مطهر احمد بن موسی (شاهچراغ) سخنرانی کند.
دیدار با روحانیون، علما، سرمایه‌گذاران، برگزیدگان و خانواده شهدا و ایثارگران از جمله برنامه‌های رییس‌ جمهوری در این سفر است.
دکتر روحانی را در این سفر دو روزه دکتر محمد نهاوندیان رییس دفتر رییس‌ جمهوری، حسین فریدون مشاور ارشد رییس‌ جمهوری و معاونان رییس‌ جمهوری در امور زنان و خانواده، حقوقی و امور مجلس و رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد و جمعی از وزرای کابینه، همراهی می‌کنند.

۱۳۹۴/۲/۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...