نسخه چاپی

سرشبكه قاچاق سلاح در فارس دستگیر شد

عکس خبري -سرشبکه قاچاق سلاح در فارس دستگير شد

فرمانده انتظامی استان فارس با اشاره به كشف مقادیری سلاح و مهمات از فردی، اعلام كرد كه سرشبكه باند حرفه‌ای قاچاق سلاح توسط پلیس دستگیر شد.

به گزارش نما، سردار رهام‌بخش حبیبی شنبه ۲۷ فروردین در تشریح جزئیات این خبر به خبرنگاران گفت: در اجرای طرح مبارزه با سلاح‌ و مهمات غیرمجاز در فارس، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با اقدامات فنی و تخصصی مطلع شدند سر شبکه باند حرفه‌ای قاچاق سلاح قصد انتقال مقادیری سلاح و مهمات به شیراز را دارد.

حبیبی با اشاره به ورود ویژه پلیس به این پرونده، اضافه کرد: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی مطلع شدند که فرد مذکور در پوشش مسافر از طریق اتوبوس در حال ورود به شیراز است که سریعا با برپایی تور ایست و بازرسی خودرو را شناسایی و آن را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ماموران جان بر کف پلیس امنیت موفق شدند در بازرسی از کیف دستی متهم ۵ قبضه سلاح کمری و ۱۰ خشاب مربوطه و همچنین ۵۰۰ عدد فشنگ جنگی قاچاق کشف کنند.

حبیبی با بیان اینکه سر شبکه باند حرفه‌ای قاچاق سلاح پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و یا اصلاع از فعالیت افرادی که آرامش مردم را برهم می‌زنند بلافاصله موضوع را به سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.
منبع: ایسنا

۱۴۰۱/۱/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...