نسخه چاپی

حوادث كار هر روز در تهران قربانی می‌گیرد

مدیر كل پزشكی قانونی استان تهران از مرگ 433 تن در پی حوادث ناشی از كار در سطح استان تهران خبر داد.

به گزارش نما به نقل از ایسنا: مدیر کل پزشکی قانونی استان تهران از مرگ 433 تن در پی حوادث ناشی از کار در سطح استان تهران خبر داد.

دکتر بشیر نازپرور در این باره گفت: برابر آماری که در مراکز پزشکی قانونی تهران به ثبت رسیده است، در سال گذشته 433 تن در حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه از میان این 433 نفر 429 نفر مرد بودند، اظهار کرد: مقایسه آمار سال 93 با سال 92 حاکی از این است که حوادث کار در سالی که گذشت 11.2 درصد کاهش داشته است.

به گفته مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران، شمار فوت‌های ارجاع شده به پزشکی قانونی استان تهران که علت آن مرگ در پی حوادث کار تشخیص داده شده است، در سال 92، 488 تن بود که 479 تن آن را مردان و مابقی را زنان را شامل می‌شدند.

نازپرور همچنین به آمار مرگ‌های ناشی از حوادث کار در اسفندماه سال گذشته اشاره کرد و گفت: در اسفندماه سال 93 مرگ‌های ناشی از حوادث کار نسبت به اسفندماه سال 92 کاهشی 42.2 درصدی داشته، یعنی تعداد آن در اسفندماه سال 93 به 26 مورد رسیده است.

شمار کشته شدگان حوادث کار در استان تهران بر تعداد روزهای سال 1.18 را نشان می‌دهد و این یعنی به طور میانگین حداقل روزی یک تن در سطح استان تهران به دلیل حوادث ناشی از کار جان خود را از دست داده‌اند.

۱۳۹۴/۲/۹

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...