نسخه چاپی

كفاشیان: در ایران رئیس هم نباشم پستم در AFC باقی است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: حتی اگر در ایران هم رئیس فدراسیون فوتبال نباشم پستم در AFC به مدت ۴ سال به قوت خود باقی است.

به گزارش نما، علی کفاشیان در گفت‌وگو با رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که نقش نایب‌رئیسان در کنفدراسیون فوتبال آسیا چیست گفت: نایب‌رئیسان می‌توانند مسئولیت یکی از کمیته‌ها را برعهده بگیرند و در تصمیم‌گیری‌های اصلی شرکت کنند. برای تصمیم‌گیری هم رئیس AFC با نایب‌رئیسان جلسه می‌گذارد و با آنها بحث و تبادل نظر می‌کند.

وی ادامه داد: جلسه‌ای را ما روز جمعه با شیخ‌ سلمان رئیس کنفدراسیون آسیا داشتیم که ایران هم مانند قبل در کمیته‌های مختلف عضویت داشته و در تصمیم‌گیری‌ها نقش خود را ایفا کند.

رئیس فدراسیون فوتبال عنوان کرد: امیدوارم با این مسئولیت بتوانم از فوتبال کشورمان و آسیای میانه دفاع کنم. مدت این پست 4 سال است و اگر هم در فدراسیون ایران رئیس هم نباشم باز هم این مسئولیت باقی می‌ماند.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چرا کی‌روش بازی‌های لیگ را در ورزشگاه حضور پیدا نمی‌کند عنوان کرد: این موضوع را باید از خود او بپرسید که نحوه نظارت و انتخابش در مورد بازیکنان چگونه است. شاید فیلم‌ها را نگاه می‌کند البته او قطعا زیر نظر دارد و برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد. او مدتی درگیر مسائل تدارکاتی و بازی‌های دوستانه بود البته باید سرمربیان ما در ورزشگاه حضور پیدا کنند.

وی در پاسخ به سوالی که آیا کی‌روش همچنان ممنوع‌الخروج است یا خیر؟ گفت: ممنوع‌الخروجی او با وجود اینکه مالیاتش را پرداخت کرده همچنان وجود دارد.

کفاشیان در مورد اینکه گفته می‌شود چک مدت‌دار برای مالیات او داده‌اید گفت: نصفش را پرداخت کردیم و نصف دیگر را چک دادیم اما هنوز رفع نشده است. ناراحتی او هم از این موضوع طبیعی است.

رئیس فدراسیون فوتبال در مورد انتخاب نکونام به عنوان دستیار کی‌روش و اینکه او دوران مربیگری را طی نکرده است تاکید کرد: در هر صورت کی‌روش کمک‌مربی و دستیارانش را خودش انتخاب می‌کند و نظر می‌دهد. یکی از ایده هایش این است که می‌گوید من با کسی که با من هماهنگ باشد کار می‌کنم. پیش از او هم علی کریمی را انتخاب کرد. کی‌روش به دنبال تربیت کردن آنها هم هست البته هنوز او نکونام را قطعی معرفی نکرده و فقط این موضوع در ذهنش وجود دارد.

وی در مورد انتقاد از پیروانی به عنوان مدیر تیم‌ ملی بزرگسالان گفت: حضور او قطعی است و انتخاب ما بود. کی‌روش هم این موضوع را پذیرفت.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...