نسخه چاپی

طرح افزایش سهمیه‌های آسیا روی میزفیفا

با پیشنهاد رئیس شورای المپیك آسیا طرح افزایش سهمیه‌های آسیا در جام جهانی روی میز فیفا قرار خواهد گرفت.

به گزارش نما به نقل از فارس، انتخابات کنفدراسیون فوتبال آسیا پنجشنبه گذشته به میزبانی منامه بحرین برگزار شد و طی آن شیخ احمد الفهد که ریاست شورای کمیته ملی المپیک آسیا را برعهده دارد به عنوان یکی از اعضای کمیته اجرایی فیفا برای دو سال تا سال2017 انتخاب شد.

بر همین اساس و طبق طرحی که شیخ احمد الفهد قرار است در جریان انتخابات فیفا به فدراسیون جهانی فوتبال ارائه کند، سهمیه‌های قاره آسیا در جام جهانی طی آن افزایش پیدا خواهد کرد.

در حال حاضر سهمیه آسیا برای انتخابی جام جهانی 4،5 سهمیه است که با پیشنهاد شیخ احمد، وی می‌خواهد با توجه به انتخاباتی که فیفا در پیش دارد، این سهمیه را به 5 کشور افزایش دهد که همین موضوع نشان می‌‌دهد شیخ احمد می‌تواند نماینده خوب و مفیدی برای فوتبال آسیا در فیفا باشد.

در این بین بسیاری از کشورهای آسیایی از این طرح استقبال کردند به خصوص فدراسیون ایران که با توجه به مسائل صعود تیم ملی در سال‌های اخیر نگرانی‌هایی در این بین در میان مردم فوتبالدوست ایران وجود داشته است. هرچند که در 2 دوره اخیر تیم ملی ایران حتی صعود راحتی به جام‌های جهانی داشته است اما مردم همیشه نسبت به این موضوع نگران بوده‌اند.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...