نسخه چاپی

تكلیف پرسپولیس مشخص می شود

مشاور رییس سازمان خصوصی سازی از اعلام نتیجه واگذاری باشگاه پرسپولیس تا آخر وقت امروز(یكشنبه) و یا فردا(دوشنبه)خبر داد وگفت: وزرای دادگستری، ورزش و جوانان و امور اقتصادی و دارایی صبح امروز در كارگروهی سه نفره اهلیت خریدار پرسپولیس را بررسی می كنند.

به گزارش نما، جعفر سبحانی روز یکشنبه درگفت و گو با ایرنا در خصوص برگزاری کارگروه سه وزیر برای تایید اهلیت خریدار پرسپولیس، افزود: با توجه به اینکه جلسه هیات وزیران عصر امروز (یکشنبه) برگزار می شود تنها زمان بررسی واگذاری پرسپولیس توسط این کارگروه سه نفره صبح روز جاری خواهد بود.

وی ادامه داد: این امکان وجود دارد که این هیات به صورت مذاکره وضعیت خریدار پرسپولیس و واگذاری آن را بررسی کند.

یادآور می شود، در شرایطی که باشگاه پرسپولیس سه متقاضی خرید داشت، فردی که به عنوان یکی از سه تقاضا فرم پر کرده بود، به دلیل عدم واریز مبلغ مورد نیاز برای شرکت در مزایده از این جمع کنار گذاشته شد تا خریدار بعدی پرسپولیس از بین دو شرکت بهنام پیشروی کیش و استیل آذین ایرانیان مشخص شود.

هر دو شرکت مبلغی بالاتر از رقم پایه مزایده را برای خرید پرسپولیس پیشنهاد کرده اند. این دو شرکت در یک فرآیند نه چندان طولانی، مورد بررسی های مالی و البته استعلام های دیگر قرار می گیرند تا صلاحیت شان برای خرید پرسپولیس روشن شود.

این در حالی است که استقلال با حذف تنها شرکت متقاضی خرید این باشگاه، فعلا شرایط ناروشنی دارد و وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی برای اداره استقلال باز هم باید روش های دیگری را برای جذب سرمایه گذار امتحان کنند. هنوز مشخص نیست چرا شرکتی که متقاضی خرید استقلال بود، مبلغ شرکت در مزایده را به حساب خصوصی سازی واریز نکرده بود.

یک هیات سه نفره دو پیشنهاد باقی مانده را بررسی می کنند تا در نهایت نام یک شرکت به عنوان برنده مزایده اعلام شود.

درمراسم مزایده برای باشگاه پرسپولیس دو پیشنهاد 298 میلیارد و 296 میلیارد و 666 میلیون تومانی ارایه شد.

۱۳۹۴/۲/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...